Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Stworzenia Irollanu

19 września 2014 / Heroes VII / autor Hayven

Wahacie się, na którą z wersji Sylwanu zagłosować? Czy jest to spowodowane brakiem informacji na temat jednostek z poszczególnych line-upów? Nie musicie się martwić! W ciągu ostatniego tygodnia na stronie Heroes VII opublikowane zostały dwa artykuły, a w każdym z nich kilka jednostek z armii Sylwanu, wraz z opisami.
Sprite - Duszek]
Duszki to duchy natury zrodzone spośród kwiatów, których zapach utrzymują przez całe swe życie. Rodzaj kwiatu określa aspekty, osobowość i moce Duszka. Objawiają się jako miniaturowe, dziecinne humanoidy, nie wyższe niż stopa. Mają skórę, włosy i oczy o cudownych kolorach oraz skrzydła podobne do motylich – lecz będących w rzeczywistości liśćmi i płatkami kwiatów.

Root Snakes - Korzenne Węże]
Gołym okiem nie sposób odróżnić Korzennego Węża od leżącej gałęzi, fragmentu powalonego drzewa na środku leśnej ścieżki czy dyndającego na wietrze pnącza. Wąż ten budzi się do życia dopiero gdy ofiara zbliży się na odpowiednią odległość. Z zaskakującą prędkością chwytają ją zębami i uciskają do jej śmierci. Ukąszenie Korzennego Węża jest dość bolesne i rzadko atakują one stworzenia zbyt duże, by je połknąć – lecz ich ciała są też czasami pokryte jadowitymi kolcami, co czyni je potencjalnie groźnymi. Nim udaje się go schwytać, Korzenny Wąż szybko zakopuje się w ściółce, aby niepostrzeżenie się oddalić.

Dryad - Driada]
Umierający Elf może poprosić o pochowanie w pniu żywego Enta. Niepisana zasada mówi, że aby ten niecodzienny rytuał mógł się powieść, między Elfem a wybranym przez niego „grobowcem” musi istnieć bliska więź. Żywe serce drzewa tuli skulone w pozycji embrionalnej ciało Elfa. Kora Enta tworzy macierz, a żywica balsamuje umarłego, transformując go na przestrzeni miesięcy. Dusza Elfa wraca wtedy do Ashanu jako leśny duch zwany Driadą.

Emerald Knights - Szmaragdowi Rycerze]
Nazywani przez Ludzi „Szmaragdowymi Rycerzami” są członkami elitarnej kasty w elfiej armii. Oddanie strzegący czterech stolic i większych miejsc kultu w Irollanie swymi tarczami i włóczniami, są natychmiast rozpoznawani na polu bitwy przez swe okazałe pancerze – upodabniające ich do rozmaitych magicznych stworzeń elfich lasów; zwłaszcza do ptaków, wywern i smoków.

Twilight Stags - Jelenie Zmierzchu]
Spośród najdziwniejszych i najcudowniejszych bestii Leśnego Labiryntu, Księżycowe Łanie i Słoneczne Jelenie tworzą razem jeden gatunek, zwany Jeleniami Zmierzchu. Jak się okazuje, samice tego gatunku to stworzenia nocne – i choć nie zapalają się od promieni słońca (wbrew temu co głosi stara rymowanka), wolą wędrować nocą, zwłaszcza gdy Księżyc Ashy jest wysoko na niebie. Te Księżycowe Łanie są dobrymi, pokojowymi stworzeniami – lecz są zdolne do więcej niż obrony jeśli coś lub ktoś zagrozi ich młodym. Niejeden kłusownik marnie skończył, rozdeptany przez mściwe Księżycowe Łanie.

Green Dragons - Zielone Smoki]
Smoki – awatary Bogów Żywiołów – występują we wszelakich rozmiarach i formach. Choć słyszano opowieści o mniejszych Zielonych Smokach zdolnych do lotu, te większe są zazwyczaj pozbawione skrzydeł. Łuski młodego Zielonego Smoka wyglądają jak ostre kamyki, często z biegiem czasu pokryte gęstym mchem czy nawet innymi roślinami. W miarę jak się starzeje, łuski Smoka powoli zmieniają się w szmaragdy aż do chwili, gdy umrze – czy raczej gdy smocza esencja powróci do Świata Duchów, zostawiając na Ashanie tylko szmaragdową skorupę. Wielu łowców skarbów i łupieżców próbowało wkroczyć do Irollanu w poszukiwaniu tych cennych „posągów” - i aby nigdy nie wrócić...

Hunter - Łowczy]
W czasie pokoju Łowczy zapewniają społecznościom Sylwan pożywienie i są w nich szanowani za swe zdolności i sprawność. Wędrując po Irollanie żyją w harmonii z Naturą i jej niespisanymi prawami. Nigdy nie zabiją żywej istoty bez powodu. W czasie wojny jednak nie będą mieć wyrzutów sumienia wobec użycia swych talentów do strącania wrogów z daleka.

Druid - Druid]
Druidzi są kapłanami Sylanny, Smoczej Bogini Ziemi. Są przez to obdarzeni władzą nad rozmaitymi mocami Natury, które wzywają w czasie niebezpieczeństwa.

Blade Dancers - Tancerze Ostrzy]
Niektóre Elfy poświęcają swe życia na studiowanie zawiłej sztuki walki zwanej Bitewnym Tańcem, tworząc elitę spośród wojowników Sylwan. Polegają na unikach i szybkim działaniu, nie zaś oporze czy brutalnej sile; Tancerze Ostrzy nie noszą też pancerza, lecz często ozdabiają swoje ciała magicznymi, ochronnymi malowidłami.

Unicorn - Jednorożec]
Jednorożce są postrzegane jako zwierzę-patron całego Irollanu, i mówi się że gdy ostatni Jednorożec umrze, razem z nim skona Elfie królestwo i wszyscy jego mieszkańcy. Choć prawda nie jest znana, migotliwe aury Jednorożców faktycznie posiadają zdolność ochrony sojuszników przed wrogimi zaklęciami.

Treant - Ent]
Enty są rzadkimi i wyjątkowymi leśnymi duchami objawiającymi się w postaci wielkich, chodzących drzew. Są to żywe ucieleśnienia siły Natury, strzegące i opiekujące się wszystkimi drzewami, kwiatami i roślinami. Mogą być zrodzone tylko na świętej ziemi głęboko w lasach Irollanu, w pobliżu Smoczej Żyły lub sieci zestrojonej z esencją Ziemi.

Phoenix - Feniks]
Feniks jest jednym z najpotężniejszych duchów Światła. Ucieleśnia pierwotną siłę życia, niepohamowaną i wiecznie się odradzającą. Młodego Feniksa można rozpoznać po srebrnych piórach, które badacze interpretują jako znak tego, iż stworzenie to pobiera część swoich Pierwotnych mocy bezpośrednio od samej Ashy. Jednak w miarę tego, jak staje się coraz starszy i potężniejszy, święty ptak traci swe srebrne pióra na rzecz złotego, płomienistego pierza.

Po więcej szczegółowych informacji na temat Sylwanu i jego stworzeniach zapraszamy do naszego działu.
Ponadto, zapraszamy do odsłuchania oficjalnego tematu Sylwanu :)
(Pod koniec podobno śpiewa sam Rob King!)

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Teleskop oraz Luneta zwiększają pole widzenia nawet, gdy nie posiadamy umiejętności Odkrywanie.