Dziś wychodzi kolejny patch do gry Might and Magic: Heroes VI. Pełną listę zmian można przeczytać w pliku zawierającym wykaz wszystkich dotychczasowych poprawek. Sama łatka jest dostępna na obecną chwilę tylko poprzez manualne ściąganie i instalowanie.
Komentarze
BTW, ja chyba wiem, skąd wziął się pomysł na dodatek. Po prostu muszą wydawać łatki, bo ciągle jest coś do poprawienia, a niedługo im po prostu numerków nie starczy :D
Będziesz mieć do pobrania patche 1.7 i 1.7.1 i oczywiście 1.8 :)
Czy patch 1.8 nie powoduje problemów z Confluxem?
Ile ważą te łatki (chcę wiedzieć, ile czasu muszę znaleźć na ich pobranie)?
PS. Danse Macabre nie mam, pytam czysto teoretycznie. Dlatego nie wiem, czy po zainstalowaniu aktualizacji 1.8 będę mógł aktywować DLC kiedy go zdobędę.
Poza tym łatki ważą różnie. Ta akurat chyba nie jest jakaś masakrycznie ciężka - 62.1 MB.
Aha, problemów z Confluxem tu nie uświadczono, zresztą poprzedni bug doczekał się hotfixa dość szybko.
A 1.6 to skąd tam się wzięło, skoro 1.8 aktualizuje wersję 1.7.1 do wersji 1.8, zaś samego patcha 1.6 nigdy nie było?
Przejrzyj plik readme, gdzie w punkcie 4. masz całą listę zmian poszczególnych łatek, ich numerację i kolejność ukazywania się. Poza tym 1.6 ukazujący się po 1.7? Nawet w Ubisofcie jest jakaś logika.
@Douger
Grać się da mniej więcej od patcha 1.5, zaś od 1.7 już nawet w miarę. Wciąż jednak są i będą bugi, ale już nie takie, które uniemożliwią spokojną grę. Co innego skopana mechanika (skille choćby) - jeśli jakieś zmiany mają zostać wprowadzone, do zapewne dopiero w dodatku, jeśli w ogóle.