Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

MM:H6 1.8

15 października 2012 / autor As Gier Irhak

Dziś wychodzi kolejny patch do gry Might and Magic: Heroes VI. Pełną listę zmian można przeczytać w pliku zawierającym wykaz wszystkich dotychczasowych poprawek. Sama łatka jest dostępna na obecną chwilę tylko poprzez manualne ściąganie i instalowanie.

Komentarze

Hayven
A z której wersji się to niby aktualizuje?
Morthi
Jak zawsze czyli z ostatniej - 1.7.1 ->1.8 :)
Hayven
A gdybym miał wersję 1.6 z Danse Macabre, to jak musiałbym patchować? Czy mogę aktywować to DLC z późniejszych wersji jeśli jeszcze go nie mam?

BTW, ja chyba wiem, skąd wziął się pomysł na dodatek. Po prostu muszą wydawać łatki, bo ciągle jest coś do poprawienia, a niedługo im po prostu numerków nie starczy :D
Morthi
Najłatwiej odpalić grę i pobrac poprawki automatycznym updaterem ew odpalić gu.exe z katalogu z grą jeśli automatyczny update nie zaskoczył.
Będziesz mieć do pobrania patche 1.7 i 1.7.1 i oczywiście 1.8 :)
Hayven
Czyli 1.7 działa zarówno do wersji 1.5 jak i 1.6?

Czy patch 1.8 nie powoduje problemów z Confluxem?

Ile ważą te łatki (chcę wiedzieć, ile czasu muszę znaleźć na ich pobranie)?

PS. Danse Macabre nie mam, pytam czysto teoretycznie. Dlatego nie wiem, czy po zainstalowaniu aktualizacji 1.8 będę mógł aktywować DLC kiedy go zdobędę.
Field
Kolejność dystrybucji - 1.5.2 - 1.7. - 1.7.1 - 1.6 - 1.8. Czyli, generalnie, za każdym razem, kiedy uruchamiasz Heroes VI, gu.exe samo się odpala i powinieneś mieć obecnie 1.7.1.

Poza tym łatki ważą różnie. Ta akurat chyba nie jest jakaś masakrycznie ciężka - 62.1 MB.

Aha, problemów z Confluxem tu nie uświadczono, zresztą poprzedni bug doczekał się hotfixa dość szybko.
Douger
To niech ktoś teraz przetestuje grę i powie czy da się w końcu grać. :D
Avonu
>>>Kolejność dystrybucji - 1.5.2 - 1.7. - 1.7.1 - 1.6 - 1.8.

A 1.6 to skąd tam się wzięło, skoro 1.8 aktualizuje wersję 1.7.1 do wersji 1.8, zaś samego patcha 1.6 nigdy nie było?
Field
Pfrt - mówię o formalnej kolejności :P Natomiast wedle tego, co mi wiadomo, patch 1.6 przynajmniej miał zawierać elementy związane z Danse Macabre (m.in. samą informację o możliwości odblokowania DLC). Co z tego wyszło - to nie do mnie pytanie.
Morthi
patcha 1.6 w ogóle nie będzie :) - zawartość tej poprawki została zaimplementowana do 1.7 :) Danse macabre jest właśnie w patchu 1.7 (1.7.1 poprawia błąd związany ze zwiększonymi obrażeniami zadawanymi przez jednostki neutralne, a 1.8 to poprawki do danse macabre i kilku map oraz zmiany w balansie gry).
Avonu
@Field
Przejrzyj plik readme, gdzie w punkcie 4. masz całą listę zmian poszczególnych łatek, ich numerację i kolejność ukazywania się. Poza tym 1.6 ukazujący się po 1.7? Nawet w Ubisofcie jest jakaś logika.

@Douger
Grać się da mniej więcej od patcha 1.5, zaś od 1.7 już nawet w miarę. Wciąż jednak są i będą bugi, ale już nie takie, które uniemożliwią spokojną grę. Co innego skopana mechanika (skille choćby) - jeśli jakieś zmiany mają zostać wprowadzone, do zapewne dopiero w dodatku, jeśli w ogóle.
Mosqua
Dla mnie gra była grywalna od wersji 1.0 i żadnego problemu z tym nie miałam. Nie rozumiem tych, co jęczą nad niegrywalnością tej części serii.
Hayven
Mechanika = wielkie HMCÓŻ... :D
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.