Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

14 na 14 #9 - zlotowo i konwentowo

18 września 2012 / Jaskinia Behemota / autor Imbryczkolot Field

Od 20. lutego 2004 do 25. września 2008
Wprowadzone nowości przyjęły się bardzo łatwo. Jaskiniowcy tworzyli nowe mapy do poszczególnych tytułów, udzielali się w internetowych grach fabularnych i pisali artykuły do gazety. Następnym krokiem w integracji między nimi było spotkanie twarzą w twarz. Rozmowy między administratorami a użytkownikami zakończyły się sukcesem, gdyż pomimo tego, że Jaskinia Behemota liczyła setki osób, udało się określić dzień na zlot, który odbył się czternastego sierpnia 2004 roku. Od tego dnia, co roku przygotowywany był konwent. Lata mijały, wortal przyjmował nowych gości. Większość oddanych użytkowników pozostawała przy tej stronie internetowej, wbrew szwankującym serwerom i dostępem do nich. Kiedy zbliżało się dziesięciolecie istnienia Jaskini, przygotowania odbywały się pieczołowicie. Wreszcie z dumą można było obchodzić jubileusz...
Od 20. Księżyca Wielkiego Chłodu VI A.C.C. do 25. Księżyca Dobrego Początku X A.C.C.
Aktywni mieszkańcy Imperium zaangażowali się w życie swojego kraju bez opamiętania, a pretorianie dbali o utrzymywanie porządku oraz przyjmowali nowych rezydentów. Wsparciem okazali się niektórzy szarzy mieszkańcy, skorzy do pomocy. Każdego z wędrowców indywidualnie oprowadzano i przedstawiano imperialne lokacje. Gdy pojawiały się pytania, zawsze ktoś się znajdywał, kto poświęcił trochę czasu na odpowiedź. Życie towarzyskie rozkwitało. Nowe osoby aklimatyzowały się z warunkami jakie były w Imperium i pozostawały na dłużej. Mocarstwo zyskiwało na tym świeży pogląd na nie, a następstwem tego był jej rozwój. Dekada władania tego samego Imperatora zbliżała się. Jego przedstawiciele prowadzili kraj, który prężnie piął się po drabinie. Wokół niego upadały królestwa, a on niezmiennie trwał i wciąż się odbudowywał...

Komentarze

Tabris
N'arf. Ja wiem, że to wydawnictwo propagandowe, ale niewspominanie o Wielkim Padzie wydaje się być nieco pochopne. To wydarzenie jest b. istotne, bo część ludzi nigdy nie wróciła, a sporo rozluźniło więzi z Jaskinią, choćby zakładając Nimnaros...
Field
To już do Architectusa - nie ja pisałem odcinki kroniki, natomiast on, jako młodszy, może o tym po prostu nie wiedzieć/nie ogarniać. Sam wiele słyszałem o Wielkim Padzie, ale wciąż dla mnie jest to nie do końca zrozumiałe, co się po nim stało :) Podobnie jak po paru rewolucjach i przewrotach :)
Hayven
Łaaa... O.O To coś takiego naprawdę było? Krążą o tym legendy O.O
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.