Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Patch 1.5 oficjalnie zapowiedziany! (wraz z niespodzianką)

07 czerwca 2012 / autor Imbryczkolot Field

Dosłownie kilka minut temu Irina oficjalnie zapowiedziała wypuszczenie patcha 1.5 zawierającego rewolucyjne zmiany w grze - już w połowie czerwca (na długi czas przed inną niespodzianką, o której kiedyś opowiem). Jedną ze zmian zapowiada... układanka, której części będziecie mogli odnaleźć już jutro, a także 9, 11 i 12 VI (w niedzielę mała przerwa ;)).
Układankę macie zawartą w tym linku. Poszczególne jej elementy zostały rozsiane po całym internecie - jeśli chcecie się dowiedzieć, co takiego się będzie w niej kryło, musicie szperać nie tylko w Jaskini, ale również...
...w Kwasowej Grocie
...na Wieży Marfila
...w Niebiańskich Przystaniach
...w Zamku Archanioła
...w Bohaterskim Zakątku
...na węgierskich rubieżach
...trochę wcześniej, za czasu bohaterów
...w innym wymiarze - w Świecie Bohaterów
Nie psujmy sobie niespodzianek - nie zbierajcie informacji o znalezionych gdzie indziej puzzlach przed nastaniem kolejnego dnia.
PS Macie Twittera? Cóż, może warto się zapoznać z nim? Zawitał na niego właśnie ktoś baaaardzo ciekawy i wart poznania... Ponieważ niewielu jest w Polsce użytkowników Twittera, specjalnie dla was będziemy go cytować na naszej stronie na facebooku.
A oto lista zmian, jakie przyniesie patch 1.5 (nie wszystkich):]
- zmiana współczynnika ataku i punktów życia u podstawowych jednostek (w tym: większe zróżnicowanie obrony jednostek zwykłych i magicznych, zmniejszenie mocy jednostek Nekropolii i podkręcenie oddziałów Inferno);
- zwiększenie przyrostu niektórych jednostek zwykłych i elitarnych;
- zwiększenie wpływu szczęścia na jednostki, w szczególności na jednostki Inferno;
- zmiana niektórych umiejętności wpływających na atak, obronę, szczęście i przywództwo (tak, żeby wreszcie przestały być pomijane);
- zmniejszenie mocy umiejętności i czarów leczących (uleczenie, masowe uleczenie, regeneracja, masowa regeneracja, wskrzeszenie, wyssanie życia, masowe wyssanie życia);
- przemodelowanie umiejętności leczących niektórych jednostek (zwłaszcza bojowych zakonnic Przystani :P);
- zwiększenie obrażeń zadawanych przez czary ofensywne (zwłaszcza obszarowe, typu kula ognia);
- zwiększenie mocy umiejętności masowego utrzymania pozycji;
- zwiększenie bonusów dawanych przez masowy heroizm;
- zwiększenie siły Łucznictwa I;
- zmniejszenie umiejętności "Oświecenie" do 20%;
- zwiększenie siły i czasu regeneracji zaklęcia Trująca chmura;
- zwiększenie siły czaru Masowa agonia;
- zwiększenie siły czaru Osłabienie.
Gratis: uruchomienie trybu kompatybilności save'ów offline i online.

Komentarze

Mosqua
Ze złej strony się za to biorą. Zamiast osłabić czary-killery to bawią się pierdółkami...
MiB
@Field: A gdzie jest nasz "puzzel"? :P

@Mosqua: cieszmy się i radujmy, że Limbic w ogóle udało się ogarnąć ten kod i robią **cokolwiek**. Myślę, że w końcu zajmą się i tymi killer-zaklęciami ;-)

Pozdrawiam
Field
@MiB - wczoraj puszczono puzzel ogólny ;)

@Mosqua - MiB ma rację. Fakt, robią to trochę za późno, ale lepiej niż wcale i IMO nie ma zbytnio sensu torpedowanie jakiejkolwiek aktywności z ich strony.
Kameliasz
W Grocie puzzel był tak ładnie, na wierzchu, u nas pewnie będzie gdzieś schowany :P
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.