Machina Heroes VI nie zwalnia
07 listopada 2011 / autor Imbryczkolot Field
Mimo że od premiery najnowszej odsłony serii minie niedługo miesiąc, a sama gra - tradycyjnie od czwartej części ;) - podzieliła środowisko graczy, to jednak wciąż coś wokół się dzieje.
Po pierwsze - Acid Cave opublikowało grafikę koncepcyjną ekranu miasta Nekropolii.
Dalej, tym razem melomani się ucieszą, w Budapeszcie gościł na specjalne zaproszenie tamtejszych fanów, Paul Anthony Romero - autor muzyki do serii. Zapis jego występu możecie obejrzeć, oczywiście, na youtube.
Sam Ubisoft chwali się natomiast na facebooku pojawieniem się pierwszej fanowskiej mapy do HVI, którą można ściągnąć z serwisu Maps4Heroes. Mapa podobno ma nietypowy rozmiar oraz zasady. Cóż, silnik HVI już jakiś czas temu pokazał, że pozwala na wszystko] ;)
Co najważniejsze (a zatem na koniec) - Nicolai słusznie zauważył na forum, że koledzy zza wschodniej granicy wypuścili poradnik do HVI, a Ubi zaktualizowało kolejny raz manual do edytora map.
O kulisach powstawania intra do HVI nawet już nie będziemy wspominać... po prostu sami zobaczcie :)
Komentarze
Na zdrowy rozum, gdyby Razor czy Reloaded mieli jeszcze zawracać sobie głowę usuwaniem bugów z gier, pewnie już dawno daliby sobie spokój z działalnością filantropijną. :)