Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Silni dobrem...

20 czerwca 2011 / autor As Gier Irhak

Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Ashanem żył bohater. Miał on nie tylko potężną broń i wytrzymałą zbroję, ale też pewne szczególne zdolności...
Przedostatnim tygodniem był Tydzień Ognia. Była to ścieżka Magii! Ten tydzień należy do ścieżki Mocy! Na początek ścieżka Paragona (jakkolwiek by to nie zabrzmiało jak z GuildWars)...
"]
Dyplomata]
Umiejętność pasywna drugiego poziomu
Zwiększone szanse na rekrutację wrogich jednostek i zmniejszony ich koszt.
"]
Mentor]
Umiejętność pasywna drugiego poziomu
Przy spotkaniu się z przyjaznym bohaterem następuje nauka, podczas której następuje wzrost o 50% doświadczenia u bohatera uczonego.
"]
Znajdowanie dróg]
Umiejętność pasywna pierwszego poziomu
Bohater podnosi zasoby, wchodzi do budynków i wykonuje podobne czynności bez utraty punktów ruchu.

Komentarze

Nicolai
Hmm... Soft: Ubi jak dla mnie stosuje najbardziej popieprzoną strategię marketingową jaka może tylko być. Z początku myślałem, że tygodnie tematyczne to dobry pomysł, ale jak zobaczyłem wykonanie to zmieniłem zdanie. Myślałem, że to będą jakieś konkrety, a tutaj co? Jakieś marne ochłapy. Jak był tydzień Magii to powinni jakąś ją omawiać, screeny dać i filmik. A tu co? Kilka czarów i to wszystko. Tematyka tygodni też nieciekawa. Co oni jeszcze wymyślą? Tydzień zasobów? Tydzień skarbów? Tydzień budynków? Tydzień podłoży? Tydzień modyfikatorów? Tydzień tygodni? To już lepiej było jak raz na jakiś czas dawali coś konkretnego jak całą frakcję, system reputacji czy armie, ale cóż... sami strzelają sobie w nogę.
Fentrir
Nicolai, bez przesady... I tak uważam, że zdradzają za dużo szczegółów o grze, jeszcze trochę i nie będzie co odkrywać. Znamy frakcje, jednostki, widzieliśmy kilka artefaktów, czarów, a teraz to. Och, no i oczywiście screeny z gry i inne informacje. Zanim się obejrzymy będziemy wiedzieć wszystko o grze zanim ona wyjdzie ;P Po premierze pozostanie tylko wypróbowanie tego w akcji, zero zaskoczenia.
Douger
Stanowczo za dużo szczegółów. Chyba przestaję czytać , bo gra będzie przypominała czytanie książki , której zakończenie już znamy.
Irhak
hmm... brakuje do kolekcji tylko Tygodnia Fabuły (obym tylko nie wykrakał!), gdzie podawaliby szczegóły dot. kampanii... póki co mamy tylko ogólniki...
Tabris
Dyplomata - traktacik
Mentor - Księga
Znajdowanie drogi - ręka trzymająca worek - jaki w tym zamysł?
MiB
@Tabris: bo "Znajdowanie drogi" nie ma nic wspólnego z tym z H3 - to odpowiednik "Chwytności" z H5, tj. nie tracisz ruchu podczas *zbierania* skarbów - stąd worek :-)

Ale zgodzę się z Nicolai, natomiast powód takiego, a nie innego "marketingu" wyjaśnił doskonale Field w artykule dla SpidersWeb: http://h6.heroes.net.pl/nowina/3040

Pozdrawiam
Nicolai
@Fentrir: Bez przesady, pokazanie kilku artefaktów to jeszcze nie jest spojlerowanie. A w taki sposób to już na pewno nie. Wszystko wypuszczają na raty i to jeszcze w taki sposób. Pokazują, by nic nie pokazać.
Zgoda, te tygodnie tematyczne są lepsze niż poprzednie zagrywki Soft: Ubi, ale szału nie ma. Dawali minutowe filmiki, które w połowie składały się z animacji wstępnej, ale wypuszczenie screenów katapult i artworków wierzchowców to już szczyt.
Teraz jest już w prawdzie lepiej, ale nadal serwują nam crap. Kilka losowych artefaktów, trochę czarów z brzegu i to wszystko. Do tego co jakiś czas zrzut nie pokazujący jakiś tam kawałek pleneru. Wolałbym jakby dwa razy w miesiącu dawali po jednej, ale za to konkretnej aktualizacji, a nie codziennie nic nie wnoszący news.
@MiB: Dzięki za przytoczenie tego artykułu. Zgadzam się z nim w całej rozciągłości i wytyka on wszystkie błędy marketingowców Soft: Ubi.
Alchemik
Wygląda na to, że umiejętność "Dyplomata" awansowała do drugiego poziomu, bowiem jeszcze w trailerze bety można ją było wypatrzyć na poziomie 1.
Dayem, zatem może i ten pop-up miasta już nieaktualny...

Drobna nieścisłość dotycząca "Mentora" - nie "o 50%", a "do 50%".
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.