Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Kirina lot

26 maja 2011 / autor As Gier Irhak

Środek tygodnia artefaktów, a tu nadchodzą rzeczy, które nijak mają się to do nich. Tym razem tyczą się one Sanktuarium i są co najmniej smokopodobnymi rzeczami :)
A więc zaczynamy szopkę zwaną oblężeniem własnego miasta.
"]

Moi drodzy państwo, widzimy tutaj pokaz sztuki architektonicznej zwanej fosą Sanktuarium. Wyjątkowo suche miejsce jak na ciągłe podlewanie :)
Dodatkowo możemy zaobserwować Mnicha (bohater Magii) na swym dzielnym rumaku. Ach, i najważniejsze! Machina oblężnicza Nag! Sama wygląda dość smokowato. Ciekawe na którym się wzorowali...
Ubisoftowi znowu jednostki uciekły. No nie mogą tych klatek lepszych budować? (oglądać od połowy, jak zawsze...)
[yt:http://www.youtube.com/watch?v=01R30wa2hYg:s]

Komentarze

Nicolai
Czemu Bohater nie jest Nagą? Niby to oni są dominującą frakcją w Sanktuarium, a jakoś tego nie zauważam.
Wprawdzie nie widać zbyt wielu szczegółów, ale ten wierzchowiec wydaje mi się jakiś dziwny. Jakby krzyżówka konika morskiego ze zwyczajnym. Może z bliska wygląda lepiej.
Co do katapulty to też jakaś nie taka. I co? Nagi będą wkładać kamulce za te rogi, by Smok mógł wrzucić z główki? Wolałem jak każdy Zamek miał taką samą katapultę. Swoją drogą inne machiny oblężnicze też będą takie pokręcone? Wolałem jak były wspólne, bo trochę przekombinowane. Tak samo było w H5 z wierzchowcami. Chcieli dać każdemu innego i niektóre były mocno oryginalne.
Animacja trwająca 50 sekund albo 25, zależy jak na to spojrzeć, jakoś nieciekawa. Yuki Onna zakręciła się w kółko, Kirin podskoczył, a Mizu Kami sobie pomachała. Co to ma być? Jakby była jeszcze szósta frakcja to w następnym filmiku chyba pokazaliby jak sobie jednostki stoją. Tylko Kenshi jakoś się broni tylko miałbym jedną uwagę do jego śmierci. Stoi, stoi i nagle zrzuca go z nóg, no dobra, z ogona. Trochę to dziwnie wyglądało.
Gajuszcezar
Katapulta nie jest zła, ale też nie poraża wizualnie. Szczerze mówiąc dla mnie takie "bajery" jak różne katapulta dla każdej frakcji nie przedstawiają wielkiego znaczenia. Może na początku fajnie będzie na nie popatrzeć, ale szybko gracz przestanie na nie zwracać uwagę(podobnie jak na wierzchowce w H5).
Co do pozostałym elementów tego screena martwi mnie, że nie widać liczb przedstawiających ilość żołnierzy w oddziale.
Agon
To właśnie o to chodzi żeby na początku sprawiało wrażenie. Różne katapulty ale super, łaaał chcę kupić tą grę! A potem? A co nie tam jakieś katapulty obchodzą skoro np. okaże się że gra ogólnie beznadziejna. Ale pieniądze zostaną wydanie i o to właśnie chodzi. Biznes to biznes i w tym jest wszystko.
Gry tworzy się dla pieniędzy, a nie dla fanów! Zapamiętajcie to.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.