Kirina lot
26 maja 2011 / autor As Gier Irhak
Środek tygodnia artefaktów, a tu nadchodzą rzeczy, które nijak mają się to do nich. Tym razem tyczą się one Sanktuarium i są co najmniej smokopodobnymi rzeczami :)
A więc zaczynamy szopkę zwaną oblężeniem własnego miasta.
"]
Moi drodzy państwo, widzimy tutaj pokaz sztuki architektonicznej zwanej fosą Sanktuarium. Wyjątkowo suche miejsce jak na ciągłe podlewanie :)
Dodatkowo możemy zaobserwować Mnicha (bohater Magii) na swym dzielnym rumaku. Ach, i najważniejsze! Machina oblężnicza Nag! Sama wygląda dość smokowato. Ciekawe na którym się wzorowali...
Ubisoftowi znowu jednostki uciekły. No nie mogą tych klatek lepszych budować? (oglądać od połowy, jak zawsze...)
[yt:http://www.youtube.com/watch?v=01R30wa2hYg:s]
Komentarze
Wprawdzie nie widać zbyt wielu szczegółów, ale ten wierzchowiec wydaje mi się jakiś dziwny. Jakby krzyżówka konika morskiego ze zwyczajnym. Może z bliska wygląda lepiej.
Co do katapulty to też jakaś nie taka. I co? Nagi będą wkładać kamulce za te rogi, by Smok mógł wrzucić z główki? Wolałem jak każdy Zamek miał taką samą katapultę. Swoją drogą inne machiny oblężnicze też będą takie pokręcone? Wolałem jak były wspólne, bo trochę przekombinowane. Tak samo było w H5 z wierzchowcami. Chcieli dać każdemu innego i niektóre były mocno oryginalne.
Animacja trwająca 50 sekund albo 25, zależy jak na to spojrzeć, jakoś nieciekawa. Yuki Onna zakręciła się w kółko, Kirin podskoczył, a Mizu Kami sobie pomachała. Co to ma być? Jakby była jeszcze szósta frakcja to w następnym filmiku chyba pokazaliby jak sobie jednostki stoją. Tylko Kenshi jakoś się broni tylko miałbym jedną uwagę do jego śmierci. Stoi, stoi i nagle zrzuca go z nóg, no dobra, z ogona. Trochę to dziwnie wyglądało.
Co do pozostałym elementów tego screena martwi mnie, że nie widać liczb przedstawiających ilość żołnierzy w oddziale.
Gry tworzy się dla pieniędzy, a nie dla fanów! Zapamiętajcie to.