VCMI 0.84
02 marca 2011 / Heroes III / autor MiB
Po 4 miesiącach od wydania VCMI 0.83 ekipa odpowiedzialna za ten otwartoźródłowy silnik do "]Heroes 3 udostępniła wczoraj jego kolejną wersję. To wydanie nie przynosi wielu nowości, bowiem twórcy skupili się na wewnętrznych poprawkach w samym silniku (m.in.: załatano 55 błędów oraz przepisano kilka jego ważnych elementów). Wprowadzone zmiany otwierają drogę do implementacji np.: wsparcia dla doświadczenia zdobywanego przez jednostki.
Oprócz tego gracze mogą cieszyć się kolejnymi umiejętnościami, artefaktami czy lepszym AI jednostek neutralnych. Dodatkowo w tej wersji pojawiło się częściowe wsparcie dla trybu pojedynków znanego z "]Heroes V (bez mapy przygody - sama walka). Obecnie oferuje on tylko walkę pomiędzy dwoma graczami komputerowymi, jednak jest to dobry prognostyk na przyszłość.
Po więcej informacji odsyłam do oficjalnego ogłoszenia. Zachęcam do pobierania oraz zgłaszania błędów.
Komentarze
Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!