Heroes VI: Podsumowanie tygodnia
04 lutego 2011 / autor MiB
Kolejny tydzień oczekiwania na premierę "]Heroes VI minął. Nadal nie wiemy prawie nic, a Ubisoft nie kwapi się, aby ten stan rzeczy zmienić.
Na początku tygodnia uraczono nas figurką Archanioła Michała, która - nie ma co ukrywać - nie zainteresowała praktycznie nikogo.
Kolejne dni upłynęły pod znakiem katapulty]. Oto bowiem twórcy zamarzyli sobie machin oblężniczych spersonalizowanych pod każdą z ras z osobna. Każda z nich ujawniana była pojedynczo, w ramach akcji zdjęcie dnia. I tak dostaliśmy piekielnego czerwia Inferno], bezgłowe coś Nekromantów], rokokowy trebusz Przystani] oraz zniewolonego przez Orków] cyklopa, zbyt słabego by uciec, ale wystarczająco silnego do ciskania głazów we wrogie mury...
W międzyczasie mogliśmy zaznać odrobiny humoru w wydaniu francuskim, a to dzięki grafice przesłanej do Hero World:
"]
Wprawne oko fana odnajdzie królika, mał easter-egg nawiązujący do patrona chińskiego nowego roku, którym jest królik właśnie.
Na koniec tego tygodnia Ubisoft postanowił zaktualizować oficjalną stronę HoMM 6 o informacje o rasie Orków oraz wszystkie brakujące modele i opisy jednostek.
Komentarze
Ale co warto przyznać - mapa nie musi być łysa, co widać na załączonym screenie z Hero World :D
Pozdrawiam
Matka Roju bije wszystko na głowę jeśli chodzi o wykonanie
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/game/creatures/inferno/index.aspx#tcm2111291-Maintab-1
Nie za bardzo rozumiem opis umiejętności wszystkich jednostek, czy na stronie pojawi sie tłumaczenie ?
Valor - nie trzeba być anglistą, aby zrozumieć, co tam jest napisane.
Taki przykład o co mi chodzi :
look -patrzeć , spoglądać itd.
look for - szukać.
Angielskiego ucze sie raptem parę lat , ale weź pod uwagę, że nauka angielskiego w szkołach jest na tragicznym poziomie przynajmniej u mnie, bo wymagają znajomość miliarda czasów których i tak angole, amerykanie,i mieszkańcy innych krajów nie używają do komunikowania sie .
Sory za taki offtop ale chciałem się usprawiedliwić ;d
Jest mi bardzo przykro, że nie pokazali żadnego czempiona na polu bitwy, chciałbym zobaczyć jak one będą wyglądały na tle innych jednostek (miały być wielkie- wyróżniające się na polu bitwy)
Fakt pokazali cyklopa ale ta klucha mnie nie satysfakcjonuje.
Pozdrawiam
BTW. Jakiejś ogromnej rewolucji (chociaż w mniejszym stopniu rewolucja będzie) nie możemy się spodziewać. To szósta część HoMM'a. Najprawdopodobniej będzie tak jak ze StarCraftem 2 - brak rewolucji, ale Blizz zrobił RTS'a idealnego. Mam nadzieję, że HoMM6 będzie turówką idealną...
Ewentualnie przydałyby się informację o ekranach wnętrza miast i pre-ordera czyli: wymagania sprzętowe, dokładna data, cena, kolekcjonerka i okładka gry.
Jest dokładnie jak mówi MiB. Ubi nie wyjawia praktycznie żadnych konkretów. Zamiast tego zostaliśmy oświeceni łaską codziennych screenów...
Fakt, że OFICJALNA strona została wzbogacona o opisy jednostek z Haven, Necro i Inferno DOPIERO teraz jest raczej przykry. Zrozumiałbym gdyby chodziło tylko o orki, a nie kiedy znane już frakcje przez miesiąc są zrobione do połowy. Ale dzięki takiej zagrywce mamy NEWS na pierwsze strony gazet: "UAKTUALNIONA OFICJALNA STRONA!" Nie widzę więc powodu do podniecania się tym czym łaskawie uraczono nas na oficjalnej stronie. Fakt - fajny element z tym 3D, ale wszystko to można zobaczyć na screenach, którymi jesteśmy codziennie obdarowywani. Jedyny sensowny element to bogaty opis umiejętności każdej jednostki.
"Nadal nie wiemy prawie nic, a Ubisoft nie kwapi się, aby ten stan rzeczy zmienić."
jest nieco nie na miejscu delikatnie rzecz ujmując...
Może dla kogoś to nic ale dla mnie ujawnienie wszystkich zdolności jednostek to spora dawka informacji. Można na ich podstawie wywnioskowac bardzo dużo jak zachowuje się dana rasa, jak się nią gra etc. W H5 Barbarzyńca z Inferno ma delikatnie mówiąc przerąbane i już widac, że wyjęto z tego wnioski ponieważ Orki są w szczególności odporne na chaos i umysł. Tylko żeby to wiedziec to trzeba w heroesa czasem zagrac a nie poprzeglądac okienka kampanii i odłożyc grę na półkę...
Wszystkie przedstawione modele są pozbawione wszelkich efektów ( przykładowo inferno bez ognia, żaru, dymu etc ) więc w grze będą wyglądały radykalnie inaczej lub wprost... lepiej.
Następna sprawa. Wyluzujcie trochę. Nie mogą dac za dużo informacji bo przecież czymś muszą ten wygłodniały moloch karmic przez następne pół roku prawie! Bo czy są jeszcze jacyś naiwniacy wierzący w wypuszczenie gry w marcu? Ujawnią dużo to przez kolejne miesiące znów będzie miałczenie, że nic nie ma. Zresztą średnio mi się uśmiecha znajomośc 80% gry bo jaka wtedy jest przyjemnośc z jej odkrywania. Mają podac całe drzewko rozwoju po to by zanim zaczniesz grac znac wszystkie zdolności i planowac buildy? Bez przesady... W nadchodzącym tygodniu ma wyjśc obszerniejsze Video Q&A, trochę cieprliwości. Muszą sobie przecież przygotowac odpowiednio te odpowiedzi i przede wszystkim ogarnąc to co jest wypisywane na garści for, stron z postami tylko przybywa z dnia na dzień. Inna sprawa, że po aferze z przeciekiem Sanktuarium mieli prawo nie dac psu kiełbasy...
I na koniec. Błagam Cię wręcz MiB, nie próbuj mi wmówic, że bóg wie jak istotna jest dla Was mechanika itp bo prostu mamy małą komedię. Gdyby tak było to byście docenili mechanikę H5 i przez 4 poprzednie lata nie wypisywali totalnych bredni i głupot na jej temat. Sory ale poza Dagonem reszta ma bledziutkie pojęcie o mechanice H5 ( to samo dotyczy wszystkich pozostałych stron na których widzę topiki odnośnie piątki i kolejne co raz to lepsze rewelacje i bajki bajunie ). Sam Dagon kiedyś prosił mnie abym wpadł na forum i oświecił nieco wszystkich laików, którzy nieugięcie budują swoje pozaziemskie teorie o balansie H5 nie znając nawet podstaw gry!
Zresztą nie widzę aby na forum były jakieś tematy dotyczące już ujawnionych informacji ( jest tego całkiem sporo ) w których debatuje się i cokolwiek omawia. Siedzicie i czekacie na gotowe krytykując wiecznie od czego juz na mdłości zbiera choc gry w ręce jeszcze nie ma. A krytyka jest nadal z tego samego prostego powodu, bo grę robi Ubisoft... Jeśli istotne jest wnętrze a nie nie wygląd, kolorki i grafika to czemu przy niemal każdym artworku i screenie jest garnek pomyj wylewany na producenta. Czemu H5 jest tak potępiane skoro mechanicznie ( to czego się właśnie domagasz ) miażdzy 1-4 razem wzięte.
To Ubisoft podniósł tę serię z prościutkiej i schematycznej jak budowa cepa trójki wypełnionej pierdołami do taktycznie i strategicznie mocno rozbudowanej turówki gdzie każda jednostka jest unikatowa, każda gra diametralnie inna, każda frakcja ma zupełnie inny styl gry a potencjał strategiczny jest niemal nieograniczony. I w tym momencie idą jeszcze dalej próbując pogłębic dużo bardziej wymienione wyżej aspekty.
Również pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.
A za opinie ludzi na forum nie odpowiadam, ale smutna prawda jest taka, że u nas dobrych graczy HoMM jest jak na lekarstwo, wszyscy przenieśli się do Lig :(
Pozdrawiam
Firma taka jak Blizzard daje możliwość beta-testów wielkiej ilości fanów - i to wychodzi ich tytułom zdecydowanie na dobre. Ma tych tytułów raptem 4 i jakoś czerpie z nich kosmiczne zyski. Sam miałem przyjemność powalczyć poprzez battlenet w SC2 na kilka długich tygodni przed premierą. Grało się wręcz znakomicie i głównie dlatego jestem teraz szczęśliwym posiadaczem pełnej wersji. Takie testy pokazują twórcom gier co jeszcze trzeba poprawić, dzięki czemu podczas premiery gra prezentuje wysoki poziom - głównie chodzi mi o balans w multi. Dzięki temu gry Blizzarda są wręcz niezniszczalne, a jakościowo można powiedzieć, że każda wyprzedziła swoją epokę.
Dlatego uważam, że porównaniu do Blizzarda polityka ubi z "codziennymi screenami" i ZAPEWNIENIAMI twórców geniuszu H6 jest wręcz śmieszna.