Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Pierwsze filmiki z Heroes VI

29 sierpnia 2010 / autor Tristan

W sieci pojawił się dwa filmiki pokazujące rozgrywkę w HVI. _Kampf.html>Pierwszy z nich pokazuje sposób poruszania się po mapie oraz konwersję miasta. Drugi zaś pokazuje walkę.

Komentarze

Kroater
Fajnie to wszystko wygląda, tylko niestety bardzo podobnie do H5 :/ Ale gra jest w dobrych rękach, także mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej, a najbardziej czekam na pokaz wnętrza zamku :)
Avonu
Podobne do HV, bo wykorzystano większość materiałów z tej części, jako TYMCZASOWE grafiki na potrzeby tego dema, aby zaprezentować mechanizmy rozgrywki.
Jak będzie wyglądał właściwy interfejs, tego na razie nie wiemy.
Thornuse
:) zobaczymy co będzie dalej. Na razie bardzo jak HV
Haav Gyr
wygląda to lepiej niż h5, ale olbrzymi minus to rozbudowa miasta - mam wrażenie że twórcy mocno ściągneli pomysły z Age of Wonders np: konwersja miasta, poziomy zaawansowania jednostek... oraz grafika tego co zostało z miast....
Nicolai
@Haav: Kilka pomysłów także ściągnęli z WoGa. Nie o to chodzi skąd brali innowacje, ważnym jest, by nadal to były Heroesy. Bo zmiany są potrzebne, to nie podlega dyskusji, bo seria powinna się rozwijać, a nie stać w miejscu. Wiem, że niektórzy chcieliby kolejne części były reedycjami trójki, ale to naprawdę do niczego nie prowadzi. Ile razy można ten sam kotlet odgrzewać? Wbrew pozorom H3 nie jest ostateczną formą HoMM. Przecież można usprawnić grę. Tylko nie wolno nam przesadzić. Jak dla mnie usunęli ekran miasta niepotrzebnie. Zobaczymy...
Yogoort
bardzo pozytywnie to wszystko wygląda, szkielet HV podrasowany bardzo fajną grafiką i modelami postaci (z tego co widać narazie). Obawiam się ogromnie usunięcia ekranu miasta i zastąpienie go jedynie planszą 2D ale czas pokaże - może to tylko wstępniak a może będzie podobnie jak w HV.

A teraz mam pytanie do uważnych obserwatorów - na filmiku pokazującym walkę są dwa razy pokazane pewne pola (na samym początku stoi na nim ghul - takie okrągłe kamienne pokryte runami, oraz mniej więcej na 16tej sekundzie w lewym górnym rogu ekranu duże świecące na wprost gryfa) czy to jest coś na zasadzie specjalnych pól z bonusami np dla wojowników/magów/łuczników jak to się pojawiło w Disciples3? Przynajmniej dla mnie to tak wygląda ale jak na razie nie znalazłem potwierdzenia w żadnych informacjach na ten temat - a przyznaję że w D3 sprawdza się to genialnie
Vandergahast
Wydaje mi się, że większe pole dodaje bonus do szczęścia, bo wygląda na polanę koniczynek. Pytanie co robi to pole na którym ghul stoi
Douger
Ja myślę jednak, że ekran miasta pozostanie.
MiB
To już zostało powtórzone kilkukrotnie, ale napiszę to jeszcze raz: ekran miasta pozostaje, a to co widzimy na screenach/filmach to tylko zaślepka na czas prezentacji, bowiem nie udało się ukończyć tego (i nie tylko) elementu na czas.

Pozdrawiam
Nicolai
@MiB: Mówili, że będzie okno miasta, czyli coś takiego jak zaprezentowali tutaj. Całego ekranu raczej nie będzie.
MiB
@Nicolai: http://imperium.heroes.net.pl/post/57878#p57878 punkt 3. - ja tam się trzymam tej informacji niczym tonący deski ;-)
Haav Gyr
Dobrze to określiłeś MiB, "tonący" z tym że to saga Heroes tonie....
@Nicolai - tu nie chodzi że wszyscy chcą H3, tylko po co niszczyć rzeczy unikalne i nalepsze w Herosach? Zniszczono już grafikę, klimat, świat M&M, grywalność, to teraz muszą brać się za niszczenie unikalych dla Herosów elementow gry? Po co? Ewolucja może polegać na czymś zupełnie innym, bardzo fajną rzecz zrobili z systemem przejmowania kopalń, oraz rekrutowanie wszystkiego w mieście.. to jest bardzo fajna rzecz. I to się chwali, ale nadal jest mnóstwo złych rzeczy, przez które H6 nie wróci na własciwe miejsce... Byc moze wybiję sie lekko ponad H5.
Robus
Witam wszystich po .... 8 latach . Mój statek zawinął ponownie ..A szczególni Haav Gyr'a z którym często sprierałałem na temat wyższosci H4 nad H3 ect. No cóż nie miałem racji moi potomkowie(9 i 11lat) majac do wyboru H3 H4 i H5 po kilku tygodniach gry bez wahania wybrali H3 i wciąz w nia grają. To miom zdaniem najlepszy dowód ,iż H3 była czymś niepowtarzalnym(czy doskonałym ?nie wiem ale po kilkunastu latach grania w Herosów dochodzę do wniosku że kolejne częsci w i zblizająca się H6 to dążenie do tego abyśmy ją bardziej oglądali a nie grali. Bo wszystkie te "nowości"to tylko rasowanie grafiki (czasem pięknie wyglądającej)natomiast nic lub prawie nic nie zmienia się strategii gry (czyli szeroko pojmowaniej ekonomii , walki ect).W H5 stworzono alternatywę w ulepszaniu jednostek co jest dobre- moim zdaniem-sa pewne próby nadawania doświadczenia jedostkom poprzez rozwój bohatera i jego doswiadczenia . Myślałem iż pójdze to w kierunku nabywania doświadczenia samych jednostek ale chyba sie nie doczekam...Pozdrawiam wszystkich do następnego zawinięcia Mam nadzieję ,iż cała Jaskiniowa Brać wybacy mi ta wstępną dygresję albo Haarald ją wytnie
Volkolak
Podobał mi się wynurzający żywiołak wody w końcówce pierwszego filmu. Czy tak będą wyglądać początki walk? Brak ekranu miasta...tego się boję najbardziej i oby mój strach okazał się niepotrzebny. Przecież nie można pozbawić typowego dla serii elementu!
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.