Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Nowa porcja informacji

21 sierpnia 2010 / autor Tristan

Tym razem jest to post użytkownika serwisu CelestialHavens, który był pośród grupy fanów współpracujących z Ubisoft. Czyli producent nie kłamał o forach, zaangażowaniu grupy fanów itd. Jednak im szczerze zależy jak widac. Ok, do rzeczy. O to co napisał użytkownik Marzhin:
[quote]
Cześc chłopaki
Kiedy już Heroes VI został oficjalnie ogłoszony nadszedł chyba czas aby się ujawnic. Tak więc, jestem częścią zespołu Ubi, zostałem zatrudniony około rok temu do pracy nad projektem poziomów do gry ( między innymi ).
Dostrzegam sporą dezorientację ( oraz porcję niezdrowego szaleństwa także ) w kwestii faktów ujawnionych na Gamescom, głównie z powodu screenów z dema. Ponieważ dopiero co wróciłem z targów, pomyślałem, że wpadnę aby wyklarowac pewne sprawy
Oto fakty, które można znaleźc w różnych recezjach gry ale chyba dobrze jest je miec w jednym miejscu.
Oczywiście nie mogę ujawnic tego czego do tej pory nie ujawniono ale o to co mogę powiedziec:
- Gamescom demo było wszesną Alfą więc sporo animacji, dźwięków oraz elementów interfejsu brakowało lub po prostu zajmowało miejsce. Pamiętajcie o tym
- Ekran miasta: nadal jest ekran miasta lub ściślej okno miasta. Każde miasto nadal posiada własną muzykę oraz całą resztę. Jest to animowany w 2D ekran miasta. Ekran miasta Przystani był tylko kawałkiem brakujących elementów dlatego zastąpiono go jedynie demkowym screenshotem.
- Można uzyskac znacznie więcej informacji o mieście na jego modelu 3D na mapie przygód ( nie tylko ratusz lub fortyfikacje ). Sporo dowiesz się o strategii swojego wroga obserwując rozwój miasta.
- Nadal są kopalnie na mapie przygód. Wciąż trzeba je zając aby czerpac surowce. Nowością jest, że wszystkie kopalnie są na "obszarze kontroli" miasta lub fortu. Jeśli już jesteś właścicielem fortu/miasta tego obszaru oraz zająłeś kopalnie to jedynym sposobem na odebranie ich jest zdobycie fortu/miasta kontrolującego obszar.
- Jest jednak nadal możliwe okupowanie wrogiej kopalni przez jednego z Twoich bohaterów aby wykradac surowce. Jak tylko odejdziesz z miejsca to kopalnia automatycznie zacznie produkowac dla właściciela obszaru kontroli.
- Zdaję sobie sprawę, że wielu z Was przewiduje sporo zmian w stosunku do klasycznych Heroes i rozumiem, że zmiany mogą straszyc. Nie ukrywam, że zareagowałem dokładnie w ten sam sposób na początku Mogę jedynie doradzic abyście poczekali z wyrokami dopóki nie zagracie Zapewniam, że wciąż czujesz i grasz w Heroes. Gra wnosi nowości lecz nie próbuje byc rewolucyjna lub zmienic Heroesa w coś zupełnie innego. Jednak, nie, nie jest reedycja Heroes 3. I myślę, że to dobrze
To by było na tyle. Mam nadzieję, że jest jaśniej
[/quote]
Dzięki "]Tlaloc] za tłumaczenie i za informację o newsie!

Komentarze

Hellburn
Zapowiada się ciekawie...
Nebirios
Tylko "zapowiada" się... Zobaczymy...
Mosqua
Ostatni akapit jest dla mnie niezrozumiały - JA się nie boję sporych odchyleń od "klasyki". JA pragnę odchyleń od klasyki!
Alistair
Niestety z jednego z wcześniejszych newsów też mam złe przeczucia - mało miast - czyli to co już od H3 stanowiło problem i zarzuty ze strony fanów, ograniczenie rozwoju bohatera to coś czego szczerze nie znoszę (mimo tego, że często do wyższego się nie dochodzi), boję się również, że znowu będzie mało map poza kampanią. Zostaje nam czekać na grę.
Douger
Wszystko co do tej pory zobaczyłem wygląda o niebo lepiej niż w V
Mosqit
Wow
Kordan
"Cześć chłopaki"? A co to, dziewczyny nie grają w Heroes?
Hellburn
Najwidoczniej... :)
Mosqua
A ja...
Taro
No tak, Mosqua... Wszyscy zapomnieli xD
MiB
I Kastylia, Aislinn i jeszcze jakaś dziewczyna w tym roku na konwencie pykała...

Pozdrawiam
Enleth
Przypuszczam, że w oryginale było "hi guys", które jest pod tym względem dość uniwersalne w mowie potocznej, a że ta uniwersalność gubi się w tłumaczeniu na najbliższy polski odpowiednik, to już nie wina autora oryginalnego posta.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.