Otwarta implementacja Heroes 2
01 kwietnia 2010 / autor MiB
Od kilku miesięcy oczy fanów sagi HoMM zwrócone są na projekt "]VCMI. Dzięki stabilnemu rozwojowi, stałemu kalendarzowi kolejnych wydań oraz ogromnemu zaawansowaniu prac wielu graczy upatruje w nim nadzieję na złapanie drugiego oddechu przez sagę. W czasie gdy wszyscy ekscytowali się rozwojem VCMI grupa programistów zza naszej wschodniej granicy wyszła z propozycją napisania silnika dla Heroes 2. Dość długo efektów ich pracy nie było widać i wiele osób uważało ten projekt za martwy. Jednak końcem marca stabilna wersja otwartoźródłowej implementacji silnika do Heroes 2 ujrzała światło dzienne! Autorzy twierdzą, że stworzyli kompletny i w pełni grywalny produkt. Czy tak jest w istocie każdy zainteresowany może się przekonać osobiście - wystarczy pobrać program ze strony projektu i postępować zgodnie z krótką instrukcją instalacji. Zachęcam do testowania i podzielenia się opinią o grze na "]forum Heroes 2.
Komentarze