Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Artefakty z dodatku The Gathering Storm rozszyfrowane!

14 września 2002 / Heroes IV / autor Hetman jOjO

Redakcja Heroic Corner z pomocą narzędzia Heroes IV resource explorer v.1.4a pozyskała informacje o wszystkich 16 nowych artefaktach z dodatku The Gathering Storm. Wszystkie one są klasy Relikt, chociaż można je róznież określić jako artefakty kombinowane:
1. Cloak of Darkness (na ramionach)
* daje herosowi +10 do Melee Defense i Ranged Defense
* zwiększa efektywność czarów ze szkoły Death, rzucanych przez herosa
* daje herosowi Life Ward
2. Ring of Light (na palcu)
* daje herosowi +10 do Melee Defense i Ranged Defense
* zwiększa efektywność czarów ze szkoły Life, rzucanych przez herosa
* daje herosowi Death Ward
Efekt połączenia!
heros posiadający Cloak of Darkness i Ring of Light, uzyskuje Guardian Angel na
początku każdej walki


3. Tiger Armor (na tułowiu)
* daje herosowi +25 do Melee Defense i Ranged Defense
* daje herosowi +2 do Speed
* daje herosowi +2 do Movement
4. Tiger Helm (na głowie)
* daje herosowi +5 do Melee Defense i Ranged Defense
* daje herosowi +5 do Melee Damage i Ranged Damage
* daje herosowi zdolność Negate First Strike
5. Frost Hammer (w prawej ręce)
* daje herosowi +25 do Melee Attack
* heros z określonym prawdopodobieństwem może zamrozić przeciwnika
Efekt połączenia!
heros posiadający Tiger Armor, Tiger Helm i Frost Hammer, uzyskuje Regeneration i rzucany jest na niego czar Dragon Strength (tzn. HP i Min-Max Damage wzrastają o 100%).

6. Harmonic Chainmail (na tułowiu)
* daje herosowi +15 do Melee Defense i Ranged Defense
* rzuca na herosa czar Mirth
7. Necklace of Muses (na szyji)
* daje herosowi +15 do zasobów many
* dodatkowo heros codziennie dostaje +5 SpellPoints
8. Aiffe's Mandolin (w lewej ręce)
* pozwala herosowi rzucać czary: Song of Peace, Unholy Song i Mass Fervor
Efekt połączenia!
heros posiadający Harmonic Chainmail, Necklace of Muses i Aiffe's Mandolin, automatycznie rzuca na cele swojego ataku Song of Peace.


9. Necklace of Balance (na szyji)
* zwiększa efektywność czarów ze szkół Chaos i Order, rzucanych przez herosa
10. Flame of Chaos (w prawej ręce)
* daje herosowi Order Ward i Cold Resistance
* koszt zaklęć ze szkoły Chaos zmniejsza się do 2 SP
11. Ice Scales (w lewej ręce)
* daje herosowi Chaos Ward i Fire Resistance
* koszt zaklęć ze szkoły Order zmniejsza się do 2 SP
Efekt połączenia!
heros posiadający Necklace of Balance, Flame of Chaos i Ice Scales, automatycznie rzuca Magic Mirror na początku walki.


12. Archmages' Hat (na głowie)
* daje herosowi +10 do zapasów many
* dodatkowo heros codziennie dostaje +2 SpellPoints
* na herosa automatycznie rzucany jest czar Blur, na początku walki
13. Staff of Disruption (w prawej ręce)
* daje herosowi +10 do zapasów many
* heros nabywa wszelakich 0˜Ward04˘, i tych magicznych, i tych przyrodzonych stworom
14. Wayfaring Boots (na nogach)
* daje herosowi +10 do zapasów many
* heros dostaje +25% do Movement
* heros ignoruje kary za poruszanie się w trudnym terenie
15. Ring of Flares (na palcach)
* daje herosowi +10 do zapasów many
* koszt wszelkich zaklęć zmniejsza się do 2 SP
* heros ignoruje kary za poruszanie się w trudnym terenie
16. Angelfeather Cloak (na ramionach)
* daje herosowi +10 do zapasów many
* na herosa działają eekty zaklęć Flight i Heavenly Shield
Efekt połączenia!
heros posiadający: Archmages' Hat, Staff of Disruption, Wayfaring Boots, Ring of Flares i Angelfeather Cloak, ignoruje Magic Resistance zarówno stworów, jak i herosów przeciwnika.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.