Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Prima Aprilisowe wieści...

01 kwietnia 2005 / Heroes V / autor Hetman jOjO

Wczoraj MuadDib zarzucił na forum HoMM5 temat, w którym obiecał odpowiedzieć na JEDNO pytanie.
Fani się rozszaleli/rozmarzyli! ;)
Dziś (ale może warto podkreślić, że to jednak Prima Aprilis... żeby potem nie mieć głupiej miny...) odpowiedź padła.
Oto tłumaczenie najważniejszych jej fragmentów: Witam znów,
Wygląda na to, że najbardziej pilące pytania dotyczą miast, ich ilości, typów, nazw. Drugim ważkim pytaniem jest sprawa polskiej wersji
[dzięki wszystkim, którzy na mój apel odpowiedzieli - jOjO] widać, że mamy tu silną polską grupę! ;)
Jeśli chodzi o miasta. Będzie zasadnicza zmiana w stosunku do poprzednich części sagi: NIE będzie typów miast jako takich. Zatem ilość miast można określić jako zero.
Ale spoko, spoko! W zamian powstaje system, w którym zgodnie z drzewkiem rozwoju każdy może stworzyć miasto według swoich potrzeb.
I oczywiście będzie można w jednym mieście mieszać urodziska dowolnych stworów. Zostało to nazwane "adaptable forts" system (af) - systemem "dopasowujących się fortów".
[tu zwracam uwagę, że AF to także akronim April Fools - czyli właśnie Prima Aprilis - jOjO]
Oczywiście tworzenie przypadkowej mieszanki budynków i urodzisk nie będzie efektywne! Pewne połączenia będą skuteczne, inne raczej nie.
Ale to ma być kompletnie nowy obszar do rozpracowania w grze! Coś na kształt budowy domku z kart - kombinacja szczęścia i strategii.
Pragnę dodać, że efektywność miasta zależy od lokalizacji! Będzie można budować miasta startując od wiosek zlokalizowanych na mapie.
Będzie można albo zostawić wioskę w stanie "nienaruszonym", a dopiero w razie potrzeby - gdy armia przybędzie na odpoczynek - poczynić odpowiednie inwestycje. Albo rozbudować ją w miasto.
Rodzaj wioski i otoczenie w znacznym stopniu będą określać najlepszy sposób rozwoju. Oznacza to, że sporo inwencji wymagać będzie rozbudowanie krainy do swoich potrzeb.
Wynika stąd, że system AF daje niemal niezliczoną ilość możliwych miast w grze.
Aha! Co do polskiej wersji gry...
Ojej, miało być jedno pytanie ;)
Zatem to będzie następnym razem!
Heroes 5 producent

Najmilszą sprawą wydaje się być - poza samym faktem, że wreście coś drygnęło - dostrzeżenie polskiej sceny HoMM.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W Wiatraku nigdy nie otrzymamy drewna.