Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Raport w sprawie śledztwa na temat nowych skryptów - część V

09 grudnia 2003 / autor Eremita Avatar

Główny podejrzany: WoG patch 3.58 Przewidywany termin ukazania się: Boże Narodzenie 2003. Powód wszczęcia śledztwa: ciągły głód nowych informacji o podejrzanym Wyszczególniony obiekt zainteresowań: Nowe skrypty ERM Narzędzia użyte w śledztwie: fora dyskusyjne i dostępne mapy WoG Poszlaki: Dokumentacja ERM Help -> Zakładka 'Claimed'. Na dole strony jest lista skryptów od numeru 42 do 64 z notatką, że te skrypty będą częścią patcha 3.58, jakkolwiek mogą być udostępnione wcześniej. Wyniki śledzwa:

Skrypt 59: Scriptlets (Skrypciki)
Skrypt ten składa się z 4 małych skryptów (nie wiem czy będzie je można włączyć/wyłączyć oddzielnie):
1. Witch Hut (Chatka Czarownicy). Skrypt ten rozszerza funkcję Chatki Czarownicy. Jeżeli Bohater ma jakąś umiejętność na poziomie Podstawowym to za 3000 sztuk złota będzie mógł uzyskać tą zdolność na poziomie Zaawansowanym.
2. Berseker Fly (Latający Obłęd) - ulepsza Smocze Ważki. Odtąd te stworzenia będą dodatkowo powstrzymywać kontratak i oraz wracać do wyjściowej pozycji (Niby to nic, ale naprawwdę wygląda to szokująco :))
3. Stablemaster (Wielmoży Stajenny :)). Skrypt rozszerza działanie Stajni na mapie przygody. Po odwiedzeniu lokacji wszystkie nieulepszone stworzenia szóstego poziomu w armii automatycznie (i za friko) stają się ulepszone.
4. Anti-Coward (Na pohybel Tchórzom!!!). Jeżeli w czasie walki Bohater ucieka (nie ważne czy gracz czy AI) spotyka go za to dodatko kara: - 3 do szczęścia i morale.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.