Raport w sprawie śledztwa na temat nowych skryptów - część I
29 października 2003 / autor Eremita Avatar
Główny podejrzany: WoG patch 3.58
Przewidywany termin ukazania się: Boże Narodzenie 2003.
Powód wszczęcia śledztwa: ciągły głód nowych informacji o podejrzanym
Wyszczególniony obiekt zainteresowań: Nowe skrypty ERM
Narzędzia użyte w śledztwie: fora dyskusyjne i dostępne mapy WoG
Poszlaki: Dokumentacja ERM Help -> Zakładka 'Claimed'. Na dole strony jest lista skryptów od numeru 42 do 64 z notatką, że te skrypty będą częścią patcha 3.58, jakkolwiek mogą być udostępnione wcześniej.
Wyniki śledzwa:
Skrypt 48: Ulepszone umiejętności
* Artyleria ]*
- Balista zadaje (1-50 + poziom Bohatera) uszkodzeń jednostkom wroga przed walką. Nie niszczy kompletnie jednostek ze slotu. Za zabicie jednostek otrzymuje się doświadczenie.
- Wóz z amunicją dodaje 100% zadawanych obrażeń (więcej strzałów).
- Artyleria zwiększa efekt balisty.
- Podstawowy: daje 100% uszkodzeń, Zaawansowany: daje 200% uszkodzeń, Ekspert: daje 300% uszkodzeń.
* Sokoli Wzrok ]*
- Po bitwie zwycięski bohater ma szansę nauczyć się każdego czaru pobitego wroga.
- Podstawowy: 40% szansy na naukę czarów do 2-iego poziomu, Zaawansowany: 50% szansy na naukę czarów do 3-iego poziomu, Ekspert: 60% szansy na naukę czarów do 4-ego poziomu.
- Statuetka Poznania (Bird of Perception), Stoicki Obserwator (Stoic Watchman) oraz Emblemat Wiedzy (Emblem of Cognizance) zwiększają szanse.
* Finanse ]*
- Dla każdego pozomu, bohater generuje 1-2 sztuki surowców każdego tygodnia (dwukrotnie więcej dla drewna i kamieni).
- Typ zasobu będzie losowo ustawiony, jak tylko zdolność zostanie poznana.
* Pierwsza Pomoc ]*
- Namiot Medyka wskrzesza (1-50 + pozom Bohatera) punktów życia martwych jednostek zwycięskiego Bohatera.
- Wóz z amunicją dodaje do tego 100% punktów życia (pomoc medyczna).
- Pierwsza Pomoc zwiększa efekt Namiotu Medyka.
- Podstawowy: dodaje 100% punktów życia, Zaawansowany: dodaje 200% punktów życia, Ekspert: dodaje 300% punktów życia
* Nauka ]*
- Bohater zyskuje codziennie doświadczenie.
- Podstawowy: +100, Zaawansowany: +200, Ekspert: +300
* Szczęście ]*
- Szczęście daje szansę każdej grupie stworzeń w armii Bohatera na uzyskanie +2 do Ataku, +2 do Obrony podczas walki.
- Podstawowy: każda grupa (slot) ma 10% szansy na bonus, Zaawansowany: każda grupa (slot) ma 20% szansy na bonus, Ekspert: każda grupa (slot) ma 30% szansy na bonus
* Mistycyzm ]*
- Po bitwie zwycięski Bohater odzyskuje część punktów magii, które stracił podczas bitwy.
- Podstawowy: 20%, Zaawansowany: 30%, Ekspert: 40%
* Nawigacja ]*
- Nawigacja zwiększa atak i obronę podczas morskich potyczek.
- Podstawowy: +1, Zaawansowany: +2, Ekspert: +3
* Znajdowanie Drogi ]*
- Znajdowanie Drogi zwiększa minimalną codzienną ilość ruchu
- Podstawowy: 1700, Zaawansowany: 1830, Ekspert: 1960
* Odporność ]*
- Odporność czyni trudniejszym rzucanie czarów dla wrogiego bohatera, skutecznie zmniejszając ilość punktów magii wroga podczas walki.
- Podstawowy: do 80% posiadanej ilości, Zaawansowany: do 70% posiadanej ilości, Ekspert: do 60% posiadanej ilości
- Naszyjnik Odporności (Garniture of Interference), Opończa Przeciwstawienia (Surcoat of Counterpoise) oraz Buty Odporności (Boots of Polarity) zwiększają ten efekt.
* Nauka Czarów ]*
- Każdego tygodnia bohater ma szansę nauczyć się nowego zaklęcia.
- Niezależnie czy mu się uda czy nie - traci wszyskie punkty ruchu. AI ma a 25% szansy na nauczenie się, ale nie traci punktów ruchu.
- Podstawowy: 40% szansy na nauczenie się zaklęć do 2 poziomu, Zaawansowany: 50% szansy na nauczenie się zaklęć do 3 pzoiomu, Ekspert: 60% szansy na nauczenie się zaklęć do 4 poziomu.
* Odkrywanie ]*
- Odkrywanie daje Bohaterowi małą szansę na losowe zdarzenie na każdym postawionym kroku
- Podstawowy: 2%, Zaawansowany: 3%, Ekspert: 4%
Komentarze
Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!