Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Z życia w Krypcie

04 listopada 2018 / autor Tabris

Dział poświęcony Heroes II wzbogacił się o dwie mapy, po jednej z wersji podstawowej i dodatku. Są to:
Gyros Too - olbrzymia mapa przepełniona obiektami, artefaktami, surowcami i absurdalnym humorem, dla szóstki graczy przeznaczona.
Dream of Ana - naszym celem jest pokonanie trójki potężnych wrogów, oblegających miasto, które i my musimy zdobyć.
~
Heroes III jest od zawsze tym działem do którego napływa najwięcej map, w ostatnim półroczu były to następujące mapy:
RoE;
Mit i legenda - jest to polskie tłumaczenie mapy dostępnej tylko w RoE, poprawione teraz. Celem jest niezmiennie znalezienie Pancerza Tytana.
3 Zamki - Po tym jak Lucyfer porwał narzeczoną naszego bohatera musimy ją odbić, ale to wymaga nie tylko zgromadzenia wielkiej armii, ale też serię bitew z gigantycznymi wrogimi armiami.
Atak na IM Group - niezwykle starożytny scenariusz staromglistoelfimi runami pokryty. Naszym celem jest zajęcie siedziby wrażej korporacji, której nie chce się zająć przetłumaczeniem na polski dodatku Armageddon Blade. Nasze wojska stanowić będą Behemoty, a po drodze czeka kilka bitw.
AB;
Reavers of the North - starannie wykonana olbrzymia mapa poświęcona ludowi północy - Wikingom. Łączy wątki mitologiczne-historyczne z wyzwaniami strategiczno-taktycznymi - przeciwnicy są potężni, część z nich jest wszak bogami...
The Tale of Mighty - zaczynasz grę z kilkoma zajętymi siedliskami, a także bohaterem z gigantyczną armią i nie mniejszym doświadczeniem. Gdzie jest haczyk? Siódemka wrogów ma identyczne warunki startowe, zaś bohater jest uwięziony za bramą graniczną, zaś celem tej wielkiej mapy jest pokonanie kilkuset Błękitnych Smoków.
SoD;
A tale of three continents - bardzo duża mapa dla szóstki graczy. Pierwszego przeciwnika znajdziesz na startowym kontynencie po następnych musisz pofatygować się łodzią, albo oni zrobią to za ciebie.
I stanie sie koniec... - scenariusz dla fanów gry Nekropolią i/lub uważających, że gra się nią za łatwo. Pokonanie Diablo stanowić będzie duże wyzwanie nawet dla Thanta.
Klucz do Twierdzy. - bardzo duża mapa w której siódemka graczy zmierzy się z czarodziejem ukrytym w swej twierdzy. Zanim się z nim rozprawimy należy pokonać innych graczy dysponując dwójką niestandardowo rozbudowanych miast.
Leśni partyzanci - jako wojownicy Bastionu przyjdzie zmierzyć się z wielokrotnie większymi siłami Lochów i Twierdzy. Wszystkie kopalnie są przez nich pilnowane co dodatkowo zwiększa trudność scenariusza.
Terrace - Wielki scenariusz do gry wieloosobowej. Każda pozycja jest zbalansowana.
Twierdza - Defensywna odmiana areny. Szóstka wrogów po kolei szturmuje naszą twierdzę, gdy wygra choć jeden my przegrywamy.
HotA;
Ameryka Południowa - Bardzo duża mapa odwzorująca tytułowy kontynent, a także Ocean Atlantycki oraz kawałek Afryki.
Demony Aule'ego - celem trójki bohaterów jest pokonanie opętanego kleryka. Nie jest to jednak łatwe zadanie - wróg co i rusz przyzywa demony, a w naszym wypadku jest wręcz przeciwnie, dysponujemy jedynie trójką początkowych herosów.
Europa - mapa jest przeróbką "Huzia na wikinga" wzbogaconą nie tylko o obiekty HotA.
Wierzeje równonocy - rozpoczynamy na niewielkiej wyspie, a celem jest zajęcie krain położonych na kontynencie. Nie jest to łatwe, nie tylko z powodu limitu czasowego.
Wojna domowa - w Polsce dochodzi do wojny domowej. Jej zwycięzcą zostanie ten kto zajmie Warszawę. Ale nie masz cwaniaka nad Warszawiaka - mieszkańcy stolicy wybudowali sanktuarium Graala i nie zamierzają oddać miasta słoikom bez walki. Mapa jest najwyższego możliwego rozmiaru i starannie odtwarza geografię Polski.
~
Dział poświęcony Heroes IV wzbogacił się o dwa scenariusze, oba z finałowego dodatku WoW:
Heart of Winter wow2008 (The Kings) - jest to przeróbka scenariusza o tej samej nazwie, który można odnaleźć spośród map konkursowych. Scenariusz wzbogacono o nowe obiekty i przeciwników.
The Kingdom** - Mapa turniejowa dla dwójki graczy, każdy zaczyna z kilkoma dodatkowymi siedliskami.

Komentarze

Dziobobrody
Chwała Krypcie i wszystkim jej Współtwórcom!
Zaloguj się aby skomentować nowinę!

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.