Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Zmiany i przemiany

09 września 2013 / Jaskinia Behemota / autor Włodarz Hellburn

Potężny głos ifryta niósł się po korytarzach twierdzy, aczkolwiek rozróżnienie słów graniczyło z cudem - drzwi oraz ściany izby, w której debatowała Rada Trzech, spełniały swoją funkcję co do joty doskonale tłumiąc wszelkie dźwięki z wewnątrz. Wszakże wszystkie ważne negocjacje należy prowadzić w tajemnicy...
- ... Tak! Należy wyrwać to stare drzewo! - Krzyknął Hellburn wskazując na Drzewo Nowin na mapie. - ... a potem... a potem zrobimy tam jezioro lawy! - Dodał po chwili. W jego oczach dostrzec było można złowrogie ogniki.
- Ale to drzewo jest... - Zaczął Tarnoob, ale nie zdążył dokończyć, bo Włodarz wpadł na kolejny genialny pomysł.
- A to? Co to jest? - Zakrzyczał Grododzierżcę wskazując palcem na miejsce spotkań Jaskiniowców. - Po co nam siakieś małe ognisko, skoro może tam stać wielki wulkan!? Tak, postawmy tam wulkan!... - Ifryt uderzył pięścią w stół, jakby chciał zaznaczyć, że już postanowione.
Grododzierca jeszcze otworzył na chwilę swoją szczękę chcąc coś powiedzieć, ale w tym momencie spojrzał na Ghulka i głos Hellburna zaczął ginąć gdzieś w oddali. Demilisz, emanując spokojem, wisiał w powietrzu i w ciszy obserwował wybryki Włodarza. Do uszu Tarnooba ponownie dobiegł głos ifryta.
- ... Ifryckie Dominium Hellburna nadchodzi! - Włodarz zaniósł się upiornym, maniakalnym śmiechem.
Demilisz oraz eksperyment spojrzeli na siebie. Ghulk znacząco przewrócił oczyma.

Rada Trzech przez długi czas zastanawiała się nad zastaną sytuacją naszego wortalu. Po przeprowadzeniu czasochłonnych analiz, zorganizowaniu burzy mózgów oraz po ciągnących się godzinami dysputach ustalono plany na najbliższą przyszłość oraz wyznaczono kierunki rozwoju Jaskini Behemota:
Po pierwsze, zamierzamy przeprowadzić rewizję/przebudowę/aktualizację wszystkich działów związanych z serią Heroes of Might and Magic] (począwszy od części pierwszej, skończywszy na części szóstej). Tym samym chcemy doprowadzić do końca i zamknąć kwestię bogatych w informacje serwisów Heroesowych.
Po drugie, gotowe wersje powyższych działów zostaną przełożone na język angielski] (tłumacze już zabrali się do pracy) i będą udostępniane stopniowo, serwis po serwisie. Skoro będziemy mieć solidne źródła informacji, czemu by nie podzielić się nimi z całą społecznością skupioną wokół serii Might & Magic?
Po trzecie, chcemy zorganizować serię turniejów oraz konkursów z ciekawymi nagrodami]. Ostatni sezon PAH pokazał, że wszelkie imprezy tego typu dalej przyciągają graczy (nie tylko "ligowców"), a jeżeli będą organizowane cyklicznie i z konsekwencją - być może pozytywnie wpłynie to na popularność oraz wizerunek całej Jaskini Behemota. Na sam początek proponujemy wykorzystanie map typu Arena, oraz wspomnianego wcześniej potencjału PAH.
Z tym tematem wiąże się także wskrzeszenie Akademii Wojennej] tym razem pod nazwą nawiązującą do pierwowzoru serwisu oraz turniejów - "Arena". Będzie to pewnego rodzaju centrum dla wszystkich żądnych wrażeń oraz przygód śmiałków, chcących sprawdzić swe umiejętności w rozgrywkach on-line i nie tylko. Oprócz oczywistych oraz podstawowych elementów takich jak ranking graczy, lista chętnych do gry lub "Hall of Fame", dostępne będą także informacje nt. przeprowadzonych wcześniej rozgrywek (również konwentowych), wskazówki dla początkujących, filmy dokumentujące pojedynki oraz wiele, wiele innych...
W końcu, po czwarte, planujemy przeprowadzić od dawna oczekiwaną oraz spóźnioną małą reorganizację oraz aktualizację całego forum]. W tym punkcie zaznaczyć też należy nową odsłonę Przewodnika po Jaskini oraz strony poświęconej Stowarzyszeniu Miłośników Fantasy. Są to wbrew pozorom działy dość ważne, które często się pomijało przy wszelkich aktualizacjach.
Oczywiście to nie wszystko, a wiele innych spraw prawdopodobnie wypłynie na światło dzienne wraz z biegiem czasu. Dyskusje na temat spraw związanych z Osadą wciąż trwają. Jednakże myślimy, że wspomniane działania w zakresie Jaskini Behemota to solidna podstawa - coś od czego można zacząć.
Chwała
W imieniu Rady Trzech
Hellburn

Komentarze

Dagon
chwała!
Vandergahast
Chwała!
Mateusz
Chwała! :)
Fundin
Hail and Kill!!!
Laysander
Niemożliwe.
Mateusz
Laysander realista.
Irydus
chałwa!
Kameliasz
Chwała. :)
Behemoth
Chwała!
Nuk
Q chwale! :)
Moandor
Czytałem news z ciekawością i oczekiwaniem kiedy wreszcie będzie słowo o Osadzie. Naprawdę nic jeszcze nie zostało ustalone, choćby zarys, który można by dorzucić do ambitnych planów przebudowy IJB?
Tullusion
Scenariusz sanacyjny dla Osady zrodzi się dopiero podczas zlotu.
Tarnoob
Sanacja jest jak najbardziej w drodze. W końcu mój pradziadek...
Mosqit
Nalać Mu!
Hobbit
Wszystkiego najlepszego!
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 1: Zaklęcie Zniszczenie nieumarłych eliminuje cały ich oddział, bez względu na liczebność.