Patch 1.3 nadciąga... wraz z oświadczeniem Ubisoftu
27 lutego 2012 / autor Imbryczkolot Field
Jak widać, Ubisoft mimo wspomnianych wcześniej problemów, dalej pracuje nad wyrzucaniem pluskw z materaca Heroes VI ;) Patch 1.3 pojawi się w drugiej połowie marca (szykujcie łącza :P).
Zanim dokopiecie się do changeloga, jeszcze drobne oświadczenie od Ubisoftu:
Na początku chcielibyśmy przeprosić za ciszę ostatnimi miesiącami. Musieliśmy rozwiązać kilka spraw, zanim wróciliśmy do komunikowania się z wami, jednak chcemy was zapewnić, że nasze poświęcenie dla usprawnienia, łatania i poszerzania gry jest silniejsze niż kiedykolwiek. Chcemy wam również podziękować za nieocenione wsparcie z waszej strony w czasie tych miesięcy – jest to dla nas wielką pomocą. A teraz pozwólcie, że podzielimy się z wami kilkoma informacjami o nadchodzących potwierdzonych poprawkach i usprawnieniach w grze, nad którymi pracowaliśmy. Pamiętajcie, proszę, że ta lista nie wyczerpuje wszystkiego i wciąż może ulec zmianom. Będziemy was informować na bieżąco o wszelkich zmianach i poprawkach, jeśli tylko jakieś nastąpią.
A teraz kilka szczegółów...
I tutaj już sobie pozwolę dopowiedzieć, coby było szybciej ;)
Przede wszystkim został opublikowany harmonogram patchowania gry i edytora. Przedstawia się on następująco:
- Patch 1.3 – II poł. marca
- Patch 1.4 – II poł. kwietnia
- Patch 1.5 – koniec czerwca
- Patch 1.6 – koniec lipca
- Patch 1.7 – koniec sierpnia
Jeżeli chodzi o balans, na który najbardziej narzekamy: nie jest tak, że Ubi olewa ten problem. Rzecz w tym, że cały czas prowadzone są prace nad zrobieniem optymalnych zestawień, w których dokładnie może wyjść, co zostało skopane. Trudno wymagać, żeby balans został przywrócony po tygodniu planowania zmian – to trochę jest jak reakcja łańcuchowa: dostrzegamy niektóre problemy, ale po ich modyfikacji wyskakują inne. Zatem: w imieniu Ubi i tzw. VIP-ów na forum bardzo was proszę o cierpliwość. Każdemu z nas zależy na poprawieniu tego. Zdaję sobie sprawę z tego, że changelog nie jest może imponujący pod tym względem, ale wypuszczenie jakiejś poprawki na szybko mogłoby spowodować jeszcze większe skopanie rozgrywki (tak, da się, trust me).
[small]Z góry przepraszam za ewentualne rozziewy między tłumaczeniem oficjalnym a moim – sam korzystam z angielskiej wersji gry. Wszelkie nazwy do poprawki wrzucajcie w komentarzach ;)[/small]
Patch 1.3 – changelog
Online]
1. Będzie istniała możliwość wysyłania bezpośrednich zaproszeń do gry;
2. Oficjalne mapy i scenariusze wypuszczone przez Ubisoft będą podświetlone.
Bugi]
Umiejętności/Gameplay/Kampanie]
1. Sanktuarium – „Wyzwanie” nic nie daje;
2. Sanktuarium – „Szlak chmur” zatrzymuje całkowicie ruch oddziałów próbujących go przekroczyć;
3. Przystań – Gryf Cesarski może używać swojej umiejętności specjalnej nawet, gdy jest zamrożony;
4. Menu – wskazówki nie podają właściwych informacji przy umiejętnościach Łez/Krwi;
5. Necropolis – Spustoszone Ziemie nie dają bonusu zawartego w ich opisie;
6. Kampania – quest „Wybór” nie zostaje ukończony w sytuacji, gdy bohater podniesie reputację odwiedzając Arenę;
7. Kampania – bohater nie może odwiedzić Smoczego Splotu (Dragon Nexus) znajdującego się w okolicy Nar-Heresh;
8. Kampania (?) – w grze wieloosobowej surowce pojawiają się poza obszarem wyspy (mapa: „Drzewo Obfitości”);
9. Kampania – gracz nie może wybrać żadnego z epilogów po otwarciu innych zakładek kampanii;
10. Bonus początkowy „Nieustępliwy” otrzymywany po ukończeniu kampanii Sanktuarium nie działa;
11. Bonus za osiągnięcie „Siepacz czerwi” (Wormchopper) nie działa tak, jak opisano;
12. Na początku 2. mapy kampanii Sanktuarium stworzony bohater zmienia się w Irinę;
13. Nazwy umiejętności wynikających z klasy bohatera w panelu jego tworzenia nie są przetłumaczone.
Gra wieloosobowa]
1. Gracz, który jest atakowany w trakcie tury innego gracza nie może otrzymać żadnych osiągnięć z walki w trakcie wspomnianej bitwy;
2. Podczas Oblężenia, jeśli jeden z graczy opuści rozgrywkę, drugi pozostaje w niej;
3. Jeżeli gracz przegra wskutek niezdobycia fortu/miasta w czasie siedmiu dni, zostaną mu przyznane osiągnięcia dokonane przez SI;
4. Brak okna proszącego o potwierdzenie decyzji w trakcie wyrzucania gracza z lobby;
5. Niektóre nazwy map wieloosobowych są wyświetlane w języku angielskim;
6. Zapisana wcześniej sesja nie może zostać ukończona, jeśli nie przyłączą się do niej wszyscy gracze;
7. Gracz nie dołączający do zapisanej wcześniej gry wciąż będzie miał rzeczy, które w niej zdobył i wybudował;
8. Gracz widzi w nieskończoność ekran ładowania, jeśli dołączy do dowolnej sesji wieloosobowej po utracie połączenia.
Conflux]
1. Gracz nie może zakupić nowych elementów w Ołtarzu Życzeń po osiągnięciu nowej rangi, jeśli nie wejdzie na jeszcze jeden poziom Dynastii;
2. Wiadomości w panelu porównania są niepełne;
3. Jeżeli zostanie wybrana zakładka Profil Online zaraz po wyborze porównania osiągnięć z innym graczem, to widoczny będzie profil tamtego gracza, a nie własny;
4. Dane bohatera zostają przerzucone na innego gracza po włączeniu szczegółów na ekranie porównania;
5. Wybór opcji „Pokaż profil online” podczas przeglądania profilu znajomego z listy przyjaciół pokazuje nasze osiągnięcia;
6. Okno potwierdzenia akcji podczas usuwania widgetu nie zostało przetłumaczone;
7. Użytkownik nie może porównać osiągnięć ani zestawić ich ze swoimi z paneli przyjaciół i toplisty;
8. Po utraceniu połączenia internetowego w trakcie przerzucania do menu głównego pokazuje się ekran debugowania, a tło menu głównego znika;
9. Użytkownik nie może załadować żadnej gry po ponownym nawiązaniu połączenia z internetem.
Różne]
1. Edytor map – scenariusze stworzone w edytorze nie pojawiają się w lobby gry wieloosobowej;
2. Zmiana prędkości ruchu SI, jednostek i bohatera robi z nich Alvina i wiewiórki ;)
3. Artefakty u Handlarza nie mają opisu.
...i to nie koniec. Cierpliwości, pojawią się nowe szczegóły w sprawie dodatkowej zawartości w grze ;)
Komentarze