Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Wojny Iriny

14 czerwca 2011 / autor As Gier Irhak

Zamiast długich i nudnawych wstępów, krótko i zwięźle...
Irina Kassina, której głos brzmi na dalekowschodni (więc nie dziwi czemu wybrała Sanctuary), komentuje kolejny film z serii 'walki Heroes VI'. Tym razem Sanctuary kontra Stronghold...
Enjoy!
[yt:http://www.youtube.com/v/CaLdvYQSqNE:s]

Komentarze

Irydus
Nie wiem gdzie ty tam znalazłeś dalekowschodni głos :P
Dagon
Dla mnie ten komentarz jest na tyle wyprany z jakiejkolwiek emocji, że równie dobrze mogliby tam wstawić Ivonkę...
Bardzo mnie też interesuje odpowiedź na pytanie: czy Irina w ogóle wie o czym mówi, czy też duka to co jej napisali na kartce?
Irydus
Może to jest IVONA :D
MiB
Wolę głos wyprany z emocji niż momenty, w których sili się na jakiekolwiek (coś tam mamrocze w którymś momencie do swoich jednostek). Choć (na szczęście) do Edwarda udającego Orka Jej daleko :P

A filmik jak wiele poprzednich - nie wnosi za wiele.

Pozdrawiam
Kameliasz
Ir, może chodziło o wschodnie krańce Rosji? ;)
Alchemik
Od razu dalekowschodni :) Jakbym słyszał moją koleżankę z Piotrogrodu, jeno w inszej mowie :) Ja rozumiem, że spadło na dziewczynę brzemię "com deva", ale czy koniecznie Ona musi komentować te materiały ? Czy brak w Ubisofcie anglojęzycznych native speakerów, a przede wszystkim kogoś, kto przejawia choć krztę zaangażowania, zdolności recytatorskich ?
"Go Irina, teach those Goblins some manners", wszystko mi opadło, dosłownie.

Za wcześnie na zachwyt, ale chyba naprawdę polubię nową Twierdzę. :)
Douger
Komentarz Iriny poniżej poziomu. Sam filmik dosć ciekawy.
Irydus
Może to IVONA stylizowana na Rosjankę :P
Wiwernus
Nie ma HD... To jakiś żart? :)
Volkolak
Co to ma być? Cyklop z HoMM czy Cyklop z X-Men? Chybiony ten pomysł ze strzelającym okiem.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W żaden sposób nie da się powstrzymać obrażeń otrzymanych od Tarczy Ognia.