Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Ulepszenia edytora w Heroes IV

07 maja 2002 / Heroes IV / autor Imperator Behemoth

Christian Vanover - jeden z pracowników New World Computing, którzy przetrwali masowe zwolnienia - podał do wiadomości, że firma pracuje nad ulepszeniami edytora. Pojawić się ma nie tylko plik pomocy, ale również znane z Heroes III informacje o każdym obiekcie pojawiające się po kliknięciu prawym klawiszem myszy. Miło to słyszeć, tylko dlaczego NWC nie pomyślało o tym *przed* wydaniem gry? Nie miałem do tej pory wiele do czynienia z edytorem (w zasadzie użyłem go tylko do stworzenia mapki ze wszystkimi zamkami, która posłużyła mi do stworzenia grafik do działu 'Miasta'), ale już po pierwszym uruchomieniu zauważyłem, że jest mniej wygodny w obsłudze niż edytor z trójki. Zrezygnowano z wielu pomocnych funkcji takich jak te wspomniane powyżej. Zresztą nie tyczy się to jedynie edytora. Sama gra wydaje się być na pierwszy rzut oka niedopracowana. Wielu funkcji, które w Heroes III ułatwiały obsługę gry (np. pasek na dole ekranu wyświetlający informacje o obiektach, na które najechało się kursorem) w czwórce nie ma. Są to szczegóły, których nowy gracz nie zauważy, ale do których weterani się przyzwyczaili. Ciekawe więc, ile jeszcze patchy NWC wyda, aby gra funkcjonowała bez zarzutu, no i kiedy pojawi się upragniony multiplayer...

Budowle z Academy

W dziale 'Miasta' umieściłem budowle z kolejnego zamku. Tym razem jest to Academy.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jeśli nasz bohater stoi w budynku (teleport, młyn, itp) nie trzeba wykonywać ruchu, by ponownie wszedł z nim w interakcję. Wystarczy kliknąć spację.