Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Nowe pejzaże w Wogu...

12 czerwca 2003 / autor Eremita Avatar

Rada Starszych Magów zakończyła obrady bardzo podniecona. Odnalazł się Magiczny Zwój Natury! Ten potężny zwój zawierał starożytne zaklęcia, które pozwalają na ujarzmienie sił przyrody. Całe szczęście, że nie dostał się w niepowołane miejsce. Szukanie zwoju zabrało magom całe lata, choć przez ten cały czas był bardzo blisko - dziupla w wiekowej wierzbie nad strumieniem blisko granic osady zawierała w sobie niejedną tajemnicę...
Najpotężniejsi magowie wyruszyli na święte wzgórze. Tak zaczęli odmiawiać tajemne inklinacje. Wrócili do swych pracowni dopiero o północy.
Rankiem mieszkańców Krainy WoG czekała miła niespodzianka. Nie poznali swych okolic! Przyroda została całkowicie odmieniona...
Z działu Download i Instalacja można pobrać patch, który dodaje 26 nowych pól walki do WoG. Pola walki są autorstwa Dutcha. Instalacja - tak jak zwykłego patcha do woG. Nowe pola walki działają na mapach zWoGifikowanych. Przed każdą mapą gracz ma możliwość zdecydowania czy chce używać na danej mapie nowe pola walki czy też nie. Skrypt odpowiedzialny za losowe wybieranie pól walki jest autorstwa Lipy.
Plik można ściągnąć z działu Download i Instalacja.
Poniżej prezentujemy dwie przykładowe grafiki (kliknij w nie by zobaczyć większą wersję)

              

Zespół Krainy WoG.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Klon Archanioła może jednorazowo użyć wskrzeszenia, nawet wtedy, gdy klonowany Archanioł już go użył. Jednostki wskrzeszone nie znikają po bitwie.