Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Wygląd miasta Sylvanu

29 czerwca 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Dziś Ubisoft odsłonił przed nami kolejny aspekt Sylvanu. Tym razem możemy zapoznać się z widokiem miasta bezpośrednio w samej grze. Co ciekawe, panuje tam wieczna noc, bez względu na zewnętrzne warunki atmosferyczne.

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150629_Sylvan_TS/Sylvan_TS_Details.jpg

"Elfy są rasą pełną wdzięku i spokoju. Udało im się zachować wewnętrzną harmonię z ziemią i lasami, które upodobały sobie za swe siedliska. Żyją w zgodzie z Sylanną, Smokiem Ziemi, zaś ona sama odzwierciedla ich podejście do życia."

Oprócz standardowych budynków, będziemy mogli znaleźć tam:
- Ambasada - dodaje 20% w trakcie negocjacji ze stworzeniami neutralnymi w obrębie strefy kontroli miasta;
- Złota Ścieżka - podwaja punkty ruchu wszystkich karawan, które opuszczają miasto;
- Las Snów - zwiększa o 25% koszt poruszania się wrogich stronników w obrębie strefy kontroli miasta;
- Fontanna Odnowy - zwiększa o 5 punktów morale bohatera na czas trzech kolejnych bitw;

Komentarze

Taro
To jest jakiś żart? Chyba tylko twierdza z h4 miała nudniejszy ekran.
Haav Gyr
Zbyt turkusowo! mam nadzieje że poprawią kolorystykę, poza tym jakoś strasznie małe te miasta, jakoś ma sie wrażenie że sporą cześć ekranu jest marnotrawiona.
Mateusz
Taro: nie ujmując nic czwórce (którą lubię) to wszystkie ekrany miast były przeciętne - efekt uboczny dopasowywania się do terenu.

A Sylvan w HVII, jak dla mnie może być. Wolę jawnie przedstawiony baśniowy klimat aniżeli silenie się przez Ubi na powagę ;)
Thanathos
Wszystko fajnie...tylko ta architektura podejrzanie znajoma z okresu początku millenium ;)
Bubeusz
Faktycznie, żadnych emocji... Zero zaciekawienia tym miastem. Taktyka "Jak zrobić to samo, tylko inaczej" coraz gorzej wychodzi autorom H7.

Fakt uwiązania projektu do miasta - drzewa odbija się tutaj wyraźnie na minus. Cała koncepcja jakby chce od tego uciec, ale nie może, bo gracze chcieli drzewo.
Dagon
Miało nie być jednokolorowych plam, zaraz mi się skojarzyło miasto mrocznych elfów z h6. Chociaż tak po prawdzie to jest noc i ciężko ukazać większą paletę barw...
Laxx
A Elfy żyły na drzewach i były szczęśliwe.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Co tydzień liczba jednostek neutralnych na planszy zwiększa się o 10%.

Urodziny

Aktualnie nikt nie obchodzi urodzin.

Rocznice rejestracji

Dziś nikt nie świętuje rocznicy rejestracji.