Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Twierdza - bohaterowie mocy

13 kwietnia 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Twierdza zamieszkiwana jest przez lud, który wywalczył sobie wolność po długich latach prześladowań. Ci nieugięci wojownicy nigdy się nie poddają i zawsze walczą aż do końca. Dziś możemy poznać część z ich czempionów:

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150413_STR_Might/STR_Might_Male_Mini.jpg

Czempioni mocy zostali podzieleni na trzy klasy:
- Podżegacz Wojenny
- Barbarzyńca
- Wódz
Zaś ich umiejętnością rasową jest Krwawy Szał, który będzie zwiększał zdolności bojowe stronników Twierdzy.

Podżegacze Wojenni:
Jedynym ich pragnieniem jest nieustanna walka. Każda ich myśl podąża w kierunku bitwy. Swoje wojska trzymają twardą ręką, zaś w boju są niezrównani. Podżegacze Wojenni to prawdopodobnie najbrutalniejsi wojownicy na całym Ashanie.
Główne umiejętności: Krwawy Szał, Okrzyk Bojowy, Atak

Barbarzyńcy:
Barbarzyńcy są typowi orkowie, nawet jeśli część z nich nie jest orkami... Ich umiejętności są zrównoważone, choć w znacznej większości skupiają się na walce.
Główne umiejętności: Krwawy Szał, Okrzyk Bojowy, Sztuka Wojenna

Wodzowie:
Wodzowie to urodzeni liderzy. Często wybierani są na dyplomatów. To także im zlecane są typowo budownicze zadania. Ich zdolności negocjacji, jak również niechęć do bezinteresownego mordu często są niedoceniane.
Główne umiejętności: Krwawy Szał, Sztuka Wojenna, Obrona

Komentarze

Grodmar
Czy tylko dla mnie Podżegacz pasuje do defensywy, Barbarzyńca do ataku a Wódz do balansu?
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jednostek naturalnie wolnostojących na planszy może być maksymalnie 4000 (legion).

Urodziny

Aktualnie nikt nie obchodzi urodzin.

Rocznice rejestracji

Dziś nikt nie świętuje rocznicy rejestracji.