Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Kwartet nowych Gawędziarzy!

15 listopada 2002 / Osada / autor Bard WWalker

1.
W Gorących Dysputach pojawił się opis wyjasniający jak opowinny wyglądać wypowiedzi przy stoliku, żeby nie zostały usunięte (dziękuję Colonowi za nieocenioną pomoc w ich formułowaniu)
W Namiocie Mówców umieszczono "zasady dla gospodarzy stolików", określające jakie wypowiedzi należy usuwać i co grozi gospodarzom za nie pilnowanie porządku.
Aby zobaczyć te opisy trzeba mieć włączone w profilu wyświetlanie opisów lokacji.
2.
Nick Guliwer*** zmieniłem na Guliwer. Nick Feniks15 zmieniłem na Feniks Piętnasty (nick feniks już istnieje).
Kwaterę proszę o obcinanie cyfr i znaków nie pasujących do imion bohaterów świata fantasy przed założeniem konta.
3.
Najważniejsze nowiny dnia: Faramir debiutuje dziś w Misternych Rękopisach, opowiadaniem Stara siła i otrzymuje za to dzieło tytuł Gawędziarza. Irma Whisperwall debiutuje dziś w Misternych Rękopisach, opowiadaniem Wiwerna, różdżka i odświętne szaty i otrzymuje za to dzieło tytuł Gawędziarza. Sandro debiutuje dziś w Misternych Rękopisach, opowiadaniem Pierwszy Nekromanta i otrzymuje za to dzieło tytuł Gawędziarza. Ururam Tururam debiutuje dziś w Nieśmiałych Debiutach, opowiadaniem Prolog w Niebie i otrzymuje za to dzieło tytuł Gawędziarza.
Zdarzenie to otwiera serię publikacji opowiadań nadesłanych przez nowe talenty. Kilka ciekawych dzieł jest w fazie korekty, kilka czeka jeszcze na przeczytanie.
Szukajcie codziennie a znajdziecie!
Irma, Sandro i Ururam Tururam otworzyli również swoje stoliki w Wieczornych Bajaniach, gdzie zapowiadać będą opowieści i odpowiadać na pytania słuchaczy.
Dziś również umieściłem szkic postaci Faramira napisany przez niego samego. Można go przeczytać w jego profilu.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Zaklęcie Magiczne Lustro nie chroni jednostek przed czarami obszarowymi.