Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Q&A część trzecia

26 stycznia 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Dziś opublikowana została kolejna, tym razem trzecia, część Q&A z M&M Team, w której odpowiadają na nasze pytania. Tym razem poruszone zostaną takie tematy, jak obecność Graala, maksymalna liczba graczy, czy choćby ilość rodzajów jednostek w danym siedlisku stworzeń.
Oprócz tego Ubisoft przedstawił nam design pierwszej neutralnej jednostki Might & Magic: Heroes 7, czyli Morskiego Elfa.

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150126_QA_3/QA3.jpg

Na początek krótkie przypomnienie połączone z podsumowaniem:

Mechanika Heroes 7: obszerniejszy opis mechaniki znaleźć można w newsie.
Magia Ashanu: więcej o magii Ashanu przeczytać można w poświęconej jej wiadomości.
Nekromancja: po wygranej bitwie, do armii nekromanty dołączy część wskrzeszonych jako szkielety przeciwników.

1. Czy Siedliska Stworzeń będą posiadały więcej niż jeden rodzaj jednostek?
Niektóre tak. To będzie dobra okazja na uzupełnienie wojsk dla bohaterów przebywających daleko od swoich zamków.

2. Czy będzie możliwość burzenia własnych budynków wewnątrz miast?
Teoretycznie tak, ale nie do końca. Jeśli zburzymy budynek, którego wymagały inne przez nas stworzone, to one również znikną. Dlatego, gdy już decydujemy się na rozbudowę miasta, to lepiej trzymać się wybranej przez nas ścieżki jego rozwoju.

3. Ile miast będzie można zdobyć?
Tyle, ile znajdzie się ich na mapie.

4. Czy ukształtowanie powierzchni będzie miało wpływ na ruch bohatera?
Jak zawsze, gdy bohater będzie poruszał się drogami - będzie szybszy. Gdy spróbuje przedostać się przez górzyste, czy skalne tereny - jego wskaźnik ruchu spadnie o wiele szybciej.

5. Czy będą zestawy artefaktów?
System zestawów odnajdzie swoje miejsce w H7. Więcej szczegółów wkrótce.

6. Czy w Heroes 7 pojawi się Łza Ashy (Graal)?
Zdecydowanie tak.

7. Czy możecie opowiedzieć nam nieco więcej o systemie karawan?
Ten system będzie bardzo zbliżony do tego, który znalazł się w Heroes 5: Dzikie Hordy. Po zakupie stworzeń z odległych terytoriów, udadzą się one w podróż aż do wyznaczonego celu. Przez ten czas przeciwnicy będą mogli je oczywiście atakować, odcinając nas w ten sposób od dostawy wojska.

8. Czy będą także tygodnie neutralnych stworzeń (z bonusem wzrostu dla neutralnych)?
Ta kwestia jest jeszcze w fazie dyskusji.

9. Czy mapy przygody i potyczki będą bardziej różnorodne?
Zdecydowanie tak. W H7 gracze będą mogli dostosowywać do swoich potrzeb i wymagań zarówno mapy przygody, jak i te bitewne.

10. Co z tempem gry? Będzie dostępny również tryb szybkiej walki?
Mając na uwadze czasem ciągnące się w nieskończoność potyczki z wcześniejszych części Heroes - najnowsza odsłona również, jak dwie poprzednie, będzie posiadała ten tryb.

11. Jaka jest maksymalna liczba graczy?
Heroes 7 to gra dla maksymalnie ośmiu graczy.

12. Czy możecie podać nam więcej informacji na temat trybów gry?
Wszystkie klasyczne tryby będą dostępne. Mamy również nadzieję na wprowadzenie nowych, niespotykanych dotąd. Jednak o tym być może wkrótce.

13. Czy Heroes 7 będzie wspierać tryb multiplayer?
Tak. Uważamy, że multiplayer ma ogromny potencjał. Mamy kilka pomysłów w tym temacie.

14. Czy będą specjalne achievementy?
Jasne.

15. Czy powstanie Heropedia gdzieś wewnątrz gry?
Mamy całkiem sporo informacji na temat stworzeń, mapy, kampanii, itp. Dlatego mamy również nadzieję, ze uda nam się gdzieś je wszystkie wrzucić - tak, by zawsze były pod ręką graczy.

16. Co z stworzeniami neutralnymi?
Niestety nie możemy jeszcze zdradzać tych informacji. Jednak mamy przyjemność zaprezentować pierwsze, oficjalne stworzenie neutralne M&M:H7, Morskiego Elfa:

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150126_QA_3/Neutrals_Sea_Elf.jpg

17. Czy będzie samouczek?
Oczywiście.

18. Czy frakcje będą miały szczególne atuty i słabości wobec innych frakcji?
Każda frakcja będzie miała konkretne cechy, jednak należy pamiętać, że żadna z nich nie uniemożliwi pokonania innej. Wystarczy wiedzieć, jak je wykorzystać.

19. Co możecie powiedzieć o bitwach morskich i ruchu na morzu?
Bitwy morskie oczywiście będą, jak zawsze. Jednak nie jesteśmy jeszcze pewni, czy wsiadanie/wysiadanie z łodzi będzie anulować punkty ruchu, czy też nie.

20. Czy bohaterowie będą mieli różne koszta rekrutacji?
Tak. Różne ilości złota i zasobów będą potrzebne, by pozyskać konkretnego bohatera.

21. Czy bohaterowie będą wpływać na jednostki?
Będziesz mógł rozwijać określone umiejętności bohatera, a także budynki w celu wsparcia statystyk swoich jednostek.

22. Czy będzie mgła wojny?
Jak zawsze.

23. Czy będzie więcej zaklęć do wykorzystania na mapie przygody?
Nie mamy jeszcze przygotowanej ostatecznej ich ilości, jednak zdecydowanie będzie ich więcej niż w Heroes VI.

Komentarze

Mateusz
Ten Morski elf to bardziej by mi pasował na bohatera (bohaterkę?)

A pytania i odpowiedzi do przewidzenia. Niczego nowego się nie dowiedzieliśmy.
Dagon
pytanie o tury jednoczesne znowu zostało pominięte mimo, że:
"Uważamy, że multiplayer ma ogromny potencjał"

nie kumam...
Tabris
Morskie elfy powinny występować na morzu... Może to zapowiedź jednostek neutralnych na wodzie?
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Kopanie dziur na brzegu sprawi, że statek nie będzie mógł wylądować.

Urodziny

Aktualnie nikt nie obchodzi urodzin.

Rocznice rejestracji

Dziś nikt nie świętuje rocznicy rejestracji.