Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Line-up Nekropolii, część pierwsza

21 stycznia 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Nekropolia - od czasu wprowadzenia w Heroes II - stała się jedną z najbardziej lubianych frakcji Might & Magic, toteż nie mogło jej zabraknąć i w siódmej odsłonie serii. Dziś mamy okazję poznać pierwszą część line-upu tej frakcji.
Niektóre stworzenia mogą być łudząco podobne do tych, które znamy z Heroes 6, co Ubisoft tłumaczy w następujący sposób:
Po pierwsze, team M&M jest bardzo przywiązany i zadowolony z Nekropolii, jaką mieliśmy w szóstej części. Po drugie, uważają, że jest ona ponadczasowa i każda jej odsłona powinna być podobna do poprzedniej. I trzeci powód, modele z H6 były dobre i szczegółowe, więc nie widzieli sensu w przygotowywaniu nowych od zera.
Jest też dobra wiadomość, dla fanów starej Nekro. Ubisoft twierdzi, że chcą wrócić do korzeni i czerpią inspirację na tę frakcję z trzeciej części Heroes. Przykładowo, po wygranej bitwie, nekromanci będą mogli - jak dawniej - wcielić część poległych do swej armii, jako szkielety.
Szkielet -> Szkielet Hoplita:]
Zwykłe mięso armatnie, najsłabsza jednostka w Nekropolii. Niezbyt kosztowna, niezbyt wytrzymała, naziemna i walcząca w zwarciu.

Duch -> Banshee:]
Jednostka do walki w zwarciu. Ulepszona prawdopodobnie będzie posiadać jakiś rodzaj trucizny.

Hebanowy Pająk -> Pająk Śmierci:]
Jednostka naziemna, do walki w zwarciu.

Postscriptum: oprócz tego od niedawna znany jest nam kolejny członek Rady Ivana - Nekromantka Anastasya.

Komentarze

Bubeusz
Nekropolia - frakcja z najbardziej zmarnowanym potencjałem? Tyle możliwości, a tu ciągle to samo.

Argumenty ekipy z Ubisoftu uważam za śmieszne i coraz bardziej przekonuję się, że H7 osiągnie poziom naprawdę dobrego dodatku do H6.

Ah, przepraszam. Jest przecież pająk.

Szaleństwo :)
Thanathos
Niestety mam podobne zdanie - może nigdy nie byłem wielkim fanem nekropolii, jednak zawsze kojarzyłem ją z genialnym klimatem, którego tutaj po prostu nie ma. Z duchem zawsze był problem bo nigdy jakoś porządnie nie wyglądał ( no może jedynie na początku serii gdzie wyglądał całkiem całkiem ). Ale ładowanie pająków do armii to już lekka przesada.
Hellburn
Przynajmniej nie ma zielonego koloru.
Haav Gyr
Akurat pająk wygląda nieźle.....ale to niewiele.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W żaden sposób nie da się powstrzymać obrażeń otrzymanych od Tarczy Ognia.