Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Trzon armii Czarodziejów

17 listopada 2014 / Heroes VII / autor Hayven

Witajcie, przyjaciele!

Jorgen - przepraszam, powinienem raczej nazywać go "Mistrzem Szpiegów" - poprosił mnie, bym opowiedział Wam więcej o wojsku Srebrnych Miast. Cóż, w moich czasach nazywano je Siedmioma Miastami, ale wydaje mi się, że ta nazwa wciąż pasuje.
Zacznijmy od oddziałów, które stanowią trzon armii magów...
Kabir]
Czy zdawaliście sobie sprawę z faktu, że poprawna liczba mnoga od rzeczownika "Kabir" to "Kabeiri"? Ale i tak nikt jej nie używa. Dzisiejsi uczniowie nazywają je "gremlinami", tak jak te stworzenia, o których opowiadają stare baśnie z Księstwa Jednorożca. Podobnie jak owe legendarne gremliny, Cabiry przejawiają skłonność do wywoływania wypadków, wynikającą jednak bardziej z niezdarności niż ze złych intencji.

Mistrz Kabirów]
Kabiry są również częstym widokiem w krasnoludzkich kuźniach. Krasnale traktują je z większym szacunkiem niż Czarodzieje, jako że uważają je za pochodzące od ich smoczego boga, Arkatha. Większość czarodziejów uważa to za niedorzeczny przesąd, ale to by wyjaśniało gadzią prezencję Kabirów...

Gargulec]
Ożywienie konstrukta to nie lada wyczyn. Ożywienie latającego konstrukta to niezwykłe osiągnięcie. Gargulce mogą wyglądać niezdarnie, ale już zam fakt ich istnienia napełnia mój umysł zachwytem.

Obsydianowy Gargulec]
Zgodnie z legendami Domu Materii, Wielki Mag Masfar stworzył pierwszego gargulca. Niektórzy powiadają, że wykonał go, aby zakląć w niego duszę swojej zmarłej córki, ale efekt końcowy sprawiał jedynie wrażenie żywego...

Golem]
Podobnie jak Tytani, współczesne Golemy powstały w wyniku inspiracji starożytnymi konstruktami Shantiri. Gdy ta cywilizacja upadła, tyle rzeczy poszło w zapomnienie...
Golem z piaskowca]
Od czasu Wygnania Nekromantów, wytwarzanie Golemów i innych konstruktów umożliwiły awans Domu Materii z Al-Imral na najbardziej wpływową frakcję Srebrnych Miast.

Komentarze

Yuber
Gargulec wygląda niepoważnie. Spodziewałem się czegoś zupełnie innego.
Nicolai
Ale Kaspar ma zajady xD
Hellburn
I tak w porównaniu do H5 - jest ogromny postęp.
Mateusz
Głupkowaty Cabir, tragiczny gargulec, efekciarski golem...

Ech.
Dagon
http://www.acidcave.net/tomb/gargoyle.png - fajne ujęcie gargola z konceptów H6. Drapieżnie. Podoba mi się :)

Golem i Kabir też spoko.
- Fajnie, że po golemie widać, że to czołg.
- Natomiast Kabir to moim zdaniem jeden z lepszych pomysłów na jednostkę w ogóle. Chociaż bardziej widziałbym go u krasnali.
Vandergahast
"Backgroundy" jednostek tradycyjnie słabe, ale wyglądem nadrabiają. Kabirki są strasznie słodkie :] , golemy wyglądają odpowiednio masywnie, tylko te gargulce mnie zastanawiają, chyba stanik powinny nosić
Irydus
Kabiry też wolałbym u krasnali zobaczyć, ale są tak słodkie, że to nie robi różnicy gdzie są, byle były :D Golemy wyglądają super, nareszcie nie ma tych cherlawych patyczaków. Za to gargulce zalatują zbytnio steampunkiem jak na mój gust. Fajnie, że to nie są te kloce z H5, ale trochę zbyt mało gargulcowate :C
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Wszystkie miny z Fortecy można usunąć dzięki zaklęciu Rozproszenie na poziomie eksperckim.