Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Rotowanie kompetencji jaskiniowych

29 czerwca 2012 / autor Imbryczkolot Field

- PŁOŃ! - Kameliasz dosłownie wyleciał z piwnicy, w której schował się MiB. Za nim pod stopy zgromadzonych wokół wejścia pofrunął lekko osmalony pergamin.
Irydus i Field zbliżyli się powoli do kawałka papieru. Kameliasz wstał, strzepnął z płaszcza popiół i rzucił:
- A nie mówiłem, że jak się odgrażał, że pójdzie na kilkudniowy urlop, to nikogo nie wpuści?
- Ty lepiej zerknij na ten pergamin - odpowiedział Iryt. Grododzierżca złapał dokument w dwa palce i zmarszczył brwi.
- O, wreszcie.
- Wreszcie, czy nie wreszcie - miejmy nadzieję, że nikt nie siedzi gdzieś w maszynowni i się nie bawi strukturami Imperium - skwitował całość elf. W tej samej chwili dźwięk eksplozji rozdarł powietrze.
- Będziemy mieli trochę roboty - westchnął Irydus, po czym pobiegł na miejsce wypadku.

Od dziś zmienia się trochę system zgłaszania czegokolwiek, jak również moderacji i hierarchizacji. W związku z tym nastąpiły również pewne przetasowania w uprawnieniach.
Przede wszystkim, szefem Gwardii Imperialnej] zostaje Irydus.] W zakres jego uprawnień i obowiązków wchodzą m.in.:
* pilnowanie porządku na forum oraz w komentarzach (ort, dopiski, kasowanie, czasowae blokowanie możliwości wypowiadania się);
* zarządzanie forum (uprawnienia, dodanie/przeniesienie/usunięcie stolika, wyznaczanie opiekunów);
* autoryzacja komentarzy/postów.
Nuk], jako szef Pretorii], zajmuje się m.in. następującymi rzeczami:
* zarządzanie profilami użytkowników (statusy, zmiana hasła, blokowanie/odblokowanie, zmiana nicku)
* przeprowadzanie awansów;
* zarządzanie awatarami;
* wprowadzenie nowych użytkowników do JB;
* obserwowanie zmian awatarów i biogramów;
* zarządzanie grupami;
* dodanie/odjęcie punktów z osiągnięć;
* zarządzanie aliasami e-mail;
* opieka nad Kordegardą.
Nasz kochany Diabeł], jako szef Kowali Marzeń], wciąż zarządza administracją wortalu.
Nowy szef Heroldii Imperialnej], Irhak] ma na głowie również sporo, ale w dużej mierze to sporo uzależnione jest od was i od Ubisoftu:
* reagowanie na Propozycje Nowin;
* redagowanie nowin dotyczących HoMM i MM;
* dbanie o jakoś nowin (brak błędów, literówek, stosowanie miniatur do grafik, etc).
Przy okazji: witamy Cię na pokładzie, Irh :)
No i wreszcie moja skromna osoba ma na głowie następujące elementy (jako opiekun całej Redakcji]):
* redagowanie dominiów;
* publikowanie nowin dotyczących zdarzeń związanych z dominiami;
* zarządzanie zasobami plików;
* opieka nad promocją wortalu i kontaktami z innymi podmiotami (np. Ubisoft);
* (wraz z innymi członkami forum VIP) kontakty z Community Developerami Ubisoftu;
* majstrowanie przy osiągnięciach (na ile mogę).
Prośba do was wszystkich:] słuchajcie i wspierajcie nas. Jest trochę do zrobienia, szykuje się w tym roku wiele różnych ciekawych wydarzeń i premier, ale bez was nie zrobimy wszystkiego - to, że obowiązki się rozparcelowały, ma na celu przede wszystkim odciążenie MiBa. Oznacza to jednak, że musicie pamiętać, z kim w jakich sprawach się kontaktować - jesteśmy dla was gotowi zrobić wszystko. Wy jednak pamiętajcie o tym, że i z pustego Salomon nie naleje ;) Zatem: wspierajcie tę grupę choćby drobym słowem, konstruktywną krytyką i ciekawą myślą ;)
No, to tyle :)

Komentarze

MiB
Od siebie dodam, że od wielu lat istnieje wygodny sposób kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za różne aspekty wortalu - formularz kontaktowy: http://jaskiniowcy.heroes.net.pl/kontakt

Pozdrawiam
Architectus
Melduję posłusznie, że przyjąłem tę nowinę. :)
Irydus
fak jee :D od siebie dodam, że gwardziści wymienieni w poprzednim newsie mają te same uprawnienia co ja, za wyjątkiem edycji stolikami, opiekunami i uprawnieniami :] więc możecie zawracać im głowę :P
Laysander
...tym niemniej Szef jest oczywiście po trzykroć bardziej kompetentny od nas, szaraczków, i to do niego najlepiej kierować pytania, skargi, cykutę.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jeśli zahipnotyzujemy jednostkę znajdującą się za murami zamku nie będzie ona mogła otworzyć nam bramy.