Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

VCMI 0.84

02 marca 2011 / Heroes III / autor MiB

Po 4 miesiącach od wydania VCMI 0.83 ekipa odpowiedzialna za ten otwartoźródłowy silnik do "]Heroes 3 udostępniła wczoraj jego kolejną wersję. To wydanie nie przynosi wielu nowości, bowiem twórcy skupili się na wewnętrznych poprawkach w samym silniku (m.in.: załatano 55 błędów oraz przepisano kilka jego ważnych elementów). Wprowadzone zmiany otwierają drogę do implementacji np.: wsparcia dla doświadczenia zdobywanego przez jednostki.
Oprócz tego gracze mogą cieszyć się kolejnymi umiejętnościami, artefaktami czy lepszym AI jednostek neutralnych. Dodatkowo w tej wersji pojawiło się częściowe wsparcie dla trybu pojedynków znanego z "]Heroes V (bez mapy przygody - sama walka). Obecnie oferuje on tylko walkę pomiędzy dwoma graczami komputerowymi, jednak jest to dobry prognostyk na przyszłość.
Po więcej informacji odsyłam do oficjalnego ogłoszenia. Zachęcam do pobierania oraz zgłaszania błędów.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Klon Archanioła może jednorazowo użyć wskrzeszenia, nawet wtedy, gdy klonowany Archanioł już go użył. Jednostki wskrzeszone nie znikają po bitwie.