Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

VCMI ciągle żywe i ma się dobrze!

02 marca 2010 / Heroes III / autor Włodarz Hellburn

Twórcy tego projektu kazali czekać nam okolo 3 miesięcy na kolejną wersję oznaczoną numerkiem 0.8]. Tym razem skupiono się na możliwościach wygrania lub przegrania scenariusza, zaimplementowaniu trybu "gorące krzesła" oraz kilku rzeczach związanych z informacjami o królestwie i graalem. Ponadto, twórcy poprawili około 70 błędów względem poprzedniej wersji.
Wszystkich zainteresowanych projektem zapraszam na jego oficjalną stronę, gdzie można pobrać najnowszą wersję projektu.

Komentarze

MiB
Świetna wiadomość. Widać, że projekt się dynamicznie rozwija i już niedługo będzie całkiem grywalny!

Cieszy wprowadzenie tak ważnego elementu gry wieloosobowej, jakim jest tryb "gorące pośladki" :-)

Pozdrawiam
Konqer
Jestem pod wrażeniem "stabilności" tego projektu - jest sukcesywnie rozwijany i regularnie dostajemy informacje o kolejnych wersjach. Chciałbym, by VCMI stało się kiedyś oficjalną platformą wszelkich turniejów i ogólnie najpopularniejszą wersją HoMM3 w jaką będą grali fani. Aby tak się stało, wersja 1.0 VCMI musi być w każdym szczególe identyczna z SoD 4.0.
Hellburn
... a potem z moim patchem do Złotej Edycji :P
Hellburn
Hehe, nie minęły 24 godziny i już znaleźli krytycznego buga :P. Poprawiona wersja 0.8 wkrótce będzie dostępna :).
Konqer
@Hellburn - twój patch zbyt ingeruje w grę. Nie mam nic przeciwko balansowaniu gry tak, by np. nekropolia czy conflux były dopuszczalne do gry w turniejach, ale wszelkie grzebanie w statystykach musi się odbywać w zamkniętych beta testach.

Dlatego uważam, że twórcy VCMI przed wypuszczeniem wersji 1.0 powinni takowe testy przeprowadzić i gruntownie zbalansować wszystkie frakcje zarówno pod względem siły jednostek, jak i ceny i bohaterów.
Hellburn
@Konqer: Zapoznaj się ze zmianami mojego patcha, bo to co napisałeś jest dalekie od prawdy.... Poza tym to nie miejsce na dyskusję o tym :).
Enleth
Niestety - w każdym razie, w mojej opinii - dla twórców VCMI stanem docelowym dla wersji 1.0 jest WoG 3.58f, nie SoD. Nie żeby nie dało się gry przerobić lub (jeśli wszystkie konieczne opcje będą dostępne) przekonfigurować dla pełnej zgodności z SoDem, jednak wciąż może być to pewna przeszkoda w uznaniu projektu za "oficjalne" H3.
Hiro
Jeśli Was to interesuje, to prace nad naszym modem poszły dużo do przodu, stworzyliśmy już kilkanaście nowych jednostek, ale nadal poszukujemy ludzi do teamu (nasze forum: http://www.mod-alt-upgrades.yoyo.pl/). Oprócz dodanie alternatywnych ulepszeń planujemy także parę nowych artefaktów, kilka nowych bohaterów do każdego miasta z całkowicie nowymi zdolnościami, i odnowienie całej grafiki gry, przez zastosowanie filtra graficznego odnowienia i "odżywienia" kolorów.
Ghulk
Enleth - na moje oko stworzenie zmiany, która wyłącza skrypty to kwestia pół godzinki roboty. A nowe jednostki nie pojawiają się same z siebie, jeśli nie były ustawione.
Hiro - mógłbyś nie reklamować się w miejscach do tego nieprzeznaczonych?
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jeśli zahipnotyzujemy jednostkę znajdującą się za murami zamku nie będzie ona mogła otworzyć nam bramy.