Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Nowa wersja VCMI

09 lutego 2009 / Heroes III / autor MiB

Niedawno pojawiła się nowa wersja VCMI, czyli projektu mającego na celu stworzenie nowego silnika obsługi Heroes 3. To wydanie przynosi szereg zmian, takich jak:
- wsparcie dla nowych rozdzielczości ekranu (popularna 1024x768 oraz panoramiczna 1024x600)
- obsługa opcji "czekaj" podczas walki
- pierwsze komputerowe AI (potrafi atakować podczas walki!)
- nowe zaklęcia (m.in.: przyspieszenie, spowolnienie, błogosławieństwo, tarcza)
- całkiem nowy algorytm obliczania optymalnej ścieżki
- i wiele, wiele innych!

Dodatkowo twórcy skupieni wokół projektu ogłosili, że począwszy od tego wydania VCMI staje się projektem otwartoźródłowym (open source) wydanym na licencji GPL 2.0 (lub nowszej). Dzięki temu posunięciu większa liczba użytkowników może zaangażować się w rozwój aplikacji!

Zachęcamy do zainteresowania się projektem. Nie trzeba posiadać umiejętności programistycznych- można po prostu testować kolejne wydania silnika, albo - tak jak Dru - wykorzystać inne swoje umiejętności (dzięki niemu możemy się cieszyć ładnyą grafiką na ekranach panoramicznych!).
Każda pomoc jest mile widziana!

Komentarze

Hellburn
Wspaniale!! Aż ślinka mi cieknie!! :)
Tarnoob Jedwabislav
A mi dwie!
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jeśli nasz bohater stoi w budynku (teleport, młyn, itp) nie trzeba wykonywać ruchu, by ponownie wszedł z nim w interakcję. Wystarczy kliknąć spację.

Urodziny

Aktualnie nikt nie obchodzi urodzin.

Rocznice rejestracji

Dziś nikt nie świętuje rocznicy rejestracji.