Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Patch 1.5 za tydzień, 2.2 za 14 dni

28 kwietnia 2007 / Heroes V / autor Tristan

Już za tydzień wyjdzie patch 1.5 do Heroes V. Natomiast za dwa tygodnie ma wyjść patch 2.2 dla Kuźni Przeznaczenia. Patch ten wprowadza oraz zmienia nastepujące rzeczy ( dzięki "]Vullcan za tłumaczenia :-) )
Główne Dodatki:
1. Edytor walk predefinowanych Herosów. Sami możemy tworzyć bohaterów, jego armie, artefakty i walczyć z innymi :)
2. Możliwość tworzenia kampanii w Edytorze gry (fantastyczna wiadomość). Odbywać sie to będzie poprzez łączenie map dotychczas utworzonych w Edytorze.
3. Możliwość edycji zapisanych stoczonych walk.
4. Możliwość podglądu walk toczonych w trybie Duel przez innych graczy.
STABILNOŚĆ:
1.Gra nie zawiesi się już więcej gdy neutralne potwory zaatakują przywołane jednostki z włączonym opcja najazdu kamery na atakowana jednostkę (Cinematic Camera).
2. Gra nie będzie powodować desynchronizacji po odczycie zapisanej gry.
3. Gra nie zawiesi sie już więcej podczas rozdzielania przyłączonej jednostki.
4. Naprawiono błąd powodujący zwiechy podczas zmiany rozdzielczości.
5. Naprawiono wycieki pamięci w czasie walk i w czasie powtórek walk.
6. Zredukowano przepustowość użytej w czasie walki. (tego nie czaje ).
7. Gra nie zawiesi sie już więcej przy próbie teleportowania jednostki na niedozwolone pole.
8. Gra nie zawiesi sie już więcej podczas przywoływania nowego Feniksa po śmierci poprzedniego.
9. Gra powinna działać już prawidłowo w czasie gry kontrolowana przez czar "Puppet Master" jednostka wchodzi do gry (pojawia sie jej runda walki) .
Kamera,Grafika, Interfefs:
Tu nastąpily drobne zmiany m. in. poprawiono przesuwanie sie mapy, dodano rozszerzone informacje na temat czasu Raise Dead (Wskrzeszenie) i Ressurection (Zmartwychwstanie), Machiny wojenne nie są oznaczane "Mark of the Fire" i inne .
Mechanika Gry , Balans Jednostek :
1. Działanie umiejętności "Training "zostało zmienione podobnie jak w patchu 2.1.
2. Działanie umiejętności "Necromancy" zostało zmienione podobnie jak w patchu 2.1.
3. Taktyka AI jednostek "atakuj i wróć" została ulepszona.
4. AI już poprawnie używa umiejętności "Mark of the Necromancer" (Znamię Nekromanty).
5. AI już nie będzie używać czaru Armageddon jeśli będzie w stanie zwyciężyć w bitwie bez strat nie używając tego czaru.
6. AI jest w stanie zrozumieć taktykę rozmieszczania jednostek przez graczy.
7. AI potrafi już przemieszczać jednostki bliżej fosy.
8. AI nie zaprzestaje rzucania czarów gry po tym jak czar " CounterSpell "zostanie rzucony.
9. AI będzie używać umiejętności Nekromancji znacznie efektywniej.
10. AI będzie ignorował przyzwane (summoned) jednostki w czasie walki jeśli będzie w stanie szybciej i efektywniej pokonać główne siły.
11. Nie jest już możliwe nielegalne skopiowanie armii w trybie gry DUEL MODE.
12. Autosave nie będzie działać w pewnych warunkach.
13. Główna Umiejętność została dodana dla bohatera o imieniu "Vayler".
14. Możliwość użycia umiejętności przez ludzkiego Gracza " Consume Artifact " zostało wyłączone w trybie Quick/Auto Combat.
15. Nie jest już możliwa zamiana bohatera w momencie gdy zahipnotyzowana jednostka wchodzi do gry. (nadchodzi jej tura)
16. Umiejętność "Imbue Arrow" działa już prawidłowo nawet gdy umiejętność "Deadeye Shot" nie pojawiła się.
17. Nie jest już możliwe kontrolowanie oślepionej jednostki za pomocą "Divine Guidance" lub "Teleport Assault"
18. Bohater już udaje się do bram miasta po pokonaniu obrońców.
19. Arcydiabły mogą już przywoływać Pit Lordów z każdego rodzaju zwłok demonów. (nawet wrogich)
20. Bohater "Naadir" nie może już wskrzeszać duchów z fantomów.
21. Anioły nie mogą już uciec z oplatane korzeniami Drzewca (Treant) w trybie Quick/Auto Combat.
22. Artefakty typu Różdżka czy Pergamin z czarem działają już poprawnie w momencie wyposażenia ich u bohatera na początku gry.
23. W trybie Duel 3x3 czary działające na bohaterów są od teraz aktywne tylko wtedy gdy bohater jest obecny na polu walki.
24. Tarcza ogniowa (Fire Shield) działa już tylko na jednostki walczące wręcz.
25. Poprawiona została liczba punktów mana wyświetlana pod koniec tury u bohaterów zranionych przez duchy.
Edytor Map:
1.Dokumentacja edytora map została uzupełniona o nowe zmiany.
2. Poprawiona została opcja odnosząca się do liczby potworów jaka mogła być ustawiona w oddziale.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Wielkie dżinny rzucą czar "Pogromca" tylko jeśli walczą przeciw smokom, hydrom, behemotom, aniołom i diabłom.