Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Heroes of Might and Magic Online

10 października 2004 / Heroes V / autor Geomanta Ururam Tururam

Jak wynika z oficjalnego komunikatu prasowego opublikowanego na stronach TQ Digital Gra "Heroes of Might and Magic Online", oparta na legendarnej serii Heroes of Might and Magic ma zaplanowaną swoją premierę w końcu 2005 roku.
Gra, tworzona z myślą o rynku chińskim, będzie typu Massive Multiplayer Online RPG, a jednak swój tytuł weźmie od serii Heroes. Oznacza to prawdopodobnie połączenie motywów obecnych w grach M&M oraz HoMM. (Pamiętacie nasz żart primaaprilisowy? Byliśmy bliscy prawdy!)
Ze skąpej informacji prasowej można wyciągnąć jeszcze kilka wniosków:
* HoMMOnline, będzie inną grą niż Heroes V, jednak dziejącą się w tym samym herosowym uniwersum. Jest na to kilka poszlak:
- zupełnie inni twórcy (Heroes V robi francuski oddział Ubisoftu być może we współpracy z Nival Interactive, HoMMO tworzą Ubisoft China, TQ Digital i NetDragon);
- fotosy z konferencji prasowej zawierają w tle grafiki z Heroes III, a H5 ma mieć całkiem inny wystrój plastyczny;
- w wypowiedzi dla Celestial Heavens kierownik produkcji Heroes V (MuadDib czyli Fabrycy Cambounet) stwierdził: "Nie chcę się oficjalnie wypowiadać przed publiczną prezentacją mojej gry." - "mojej" czyli Heroes V.
* Jest wielce prawdopodobne, że premiera Heroes V nie będzie miała miejsca wcześniej niż premiera HoMMO. Skoro grę online ogłaszają oficjalnie już teraz, a o H5 ani dudu...
* Prace nad samą grą nie są bardzo zaawansowane - pokazanie motywów zaczerpniętych dosłownie z Heroes III świadczyć może o braku "własnej" grafiki Heroes Online.
Pozostańcie w kontakcie! Postaramy się wkrótce podać kolejne informacje.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Zaklęcie Magiczne Lustro nie chroni jednostek przed czarami obszarowymi.