Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Świeżo upieczone errr... napisane skrypty, jeszcze pachnące piekiarnią!!! (znaczy scripterem :/)

29 września 2004 / autor Eremita Avatar

Właściwie to niedługo cieszymy się WoGiem 3.58. Nie zdążyliśmy jeszcze poznać jego wszystkich tajników, a już na horyzoncie pojawił się kolejny utalentowany chłopak, który przyswajając sobie zawiłą składnię ERM napisał parę autorskich skryptów dostosowanych do najnowszej wersji dodatku. Poniżej znajduje się opis 3 skyptów (nie do końca) autorstwa Samota.
UWAGA: Ponieważ są to nieoficjalne skrypty, testowane zapewne tylko poprzez autora, mogą zawierać liczne błędy i dziwne interakcje z innymi skryptami (jak i niszczyć balans, wbrew zamierzeniom). Dlatego będziecie używać ich wyłącznie na własną odpowiedzialność.

Ulepszone części Statuy Legionisty (skrypt 78)

- Części Statuy Legionisty mogą być składowane w mieście (dodają premię do przyrostu jednostek w mieście bez potrzeby posiadania stacjonującego bohatera noszącego te artefakty)
- Nogi Legionisty zwiększają cotygodniowy przyrost jednostek 1 poziomu o 6, natomiast Głowa Legionisty - przyrost jednostek 7 poziomu o 1. Premie te dodają się standartowego zwiększenia przyrostu jednostek 2 poziomu (nogi) i 6 poziomu (głowa)
- zwiększone premie od zewnętrznych urodzisk potworów: każde urodzisko potworów poziomu 1-3 daje bonus +3 stworzenia tygodniowo, a urodziska poziomu 4-5 dwa dodatkowe stworzenia każdego tygodnia. Premie od siedlisk 6 i 7 poziomu pozostają bez zmian (+1 stworzenie na tydzień).
Można sprawdzić aktualny przyrost poprzez kliknięcie LPM na jednej z ikon stworzeń w lewym dolnym rogu ekranu (z tamtąd możesz również odzyskać składowane artefakty).
Aby odzyskać z powrotem artefakt z jednostki, dla której nie wybudowałeś siedliska (np. jeśli w składzie umieściłeś Głowę Legionisty a jeszcze nie wybudowałeś siedliska stworzeń poziomu 6/7) musisz kliknąć na polu/ikonie przeznaczonej dla stworzenia 8 poziomu (używanej przez Portal Przywołania w Lochach). Wyświetli się wówczas przyrost stworzeń wszystkich poziomów i będziesz mógł wyjąć wszystkie składowane artefakty.
Pech (skrypt 79)

* Jeśli podczas walki oddział ma ujemne szczęście mogą się wydarzyć następujace 4 rzeczy (z tą samą szansą na wystąpienie co szczęście: 12.5%, 25%, 37.5%)
1. Oddział ten zadaje wyłącznie najmniejsze obrażenie (jakby był pod działaniem Klątwy)
2. Oddział zadaje tylko 75% swoich normalnych obrażeń
3. Pierwsze stworzenie w oddziale traci połowę swych maksymalnych punktów życia (podobnie jak efekt Trucizny)
4. Oddział ma tylko 50% normalnej obrony przeciwko kontratakowi LUB w przypadku oddziału strzelającego - traci 3 strzały
]* Pech nigdy nie wystąpuje w przypadku kontrataku oddziału (tylko gdy atakuje)
Ponadto sktypt modyfikuje Klepsydrę Złej Godziny - odtąd Bohater/oddziały mają neutralne szczęście, a wróg zawsze -1.
* Antychryści/Baronowie Piekieł dodają -2 do szczęścia wrogów.
Gildia Magów ala HoMM 4 (skrypt 79)

] Gildie Magów regenerują każdemu odwiedzajacemu miasto Bohaterowi 20% max. ilości punktów magii na każdy poziom Gildii
Ulepszenia w skryptach, aby poprawić balans Neutralnych Wrót Å»ywiołów:

* w skrypcie 01 - opcja "Większość siedlisk dodatkowo oferuje Dziki" - jeśli zostanie włączona opcja Neutralne Wrota Å»ywiołów, siedliska będą oferować 6 Mumii zamiast 6 Dzików (gdyż wtedy Dziki staną się stworzeniami 2 poziomowymi)
* w skrypcie 14 - jeśli zostanie włączona opcja Neutralne Wrota Å»ywiołów, Ołtarz Przobrażenia bohaterom z Wrót Å»ywiołów będzie tworzył neutralne jednostki
* w skrypcie 15 - Tajemne Siedlisko Stworzeń - stworzenia dostępne w tym siedlisku będą zależeć od poziomu odwiedzajacego Bohatera (wcześniej, mogłeś koło tygodnia 14-tym kupić stworzenia 7 poziomu każdym pierwszopoziomowym bohaterem)
* w skrypcie 19 - Władca Istnień - jeśli zostanie włączona opcja Neutralne Wrota Å»ywiołów, ulepsza Niziołki do Rozbójników
* w skrypcie 67 - Neutralne Wrota Å»ywiołow
- Zamienia stworzenia dostępne w siedliskach Wrót Å»ywiołow (Magiczne Latarnie oferują Niziołki/Rozbójników) z netralnymi siedliskami (w Kryjówce Złodzieji znajdziesz Rusałki). To konieczne aby Neutralnym Wrotom Å»ywiołów dać taką samą szansę co oryginalnym Wrotom Å»ywiołów i otrzymywać premię w mieście od zewnętrznych.
- Ponadto zostały poczynione drobne poprawki (korekcja poziomów potworów, ustawienie Goryniczy jak ulepszonych stworzeń, a Rdzawych Smoków jako nieulepszonych ponieważ Gorynicze atakują wszystkich przyległych wrogów i na wyższych stopniach doświadczenia oddziałów mają podwójny atak, co czyni je silniejszymi od Rdzawych Smoków.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Gargulców, golemów oraz żywiołaków nie da się wskrzesić.