Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

(P)Oczaruj mnie Rycerzu! - część III (z IV)

17 grudnia 2003 / autor Eremita Avatar

(...)
- Dwa miesiące temu? - zdziwiła się Egzegeza - nieźle jak dla ułomnego człowieka! Droga do Kulasowego Gaju nie należy do najłatwiejszych, nawet dla wytrenowanych żołnierzy...
- Masz rację, pączusiu z kremem - słodko odrzekł Grembambier - zdawałem sobie z tego doskonale sprawę. Ale nie na darmo studiowałem tyle lat u Kisibrzucha, żeby nie opanować przeróżnych zakleć przemieszczających. Chociaż korzystałem z nich rzadko. Zaklęcia transportujące... jakby to ci powiedzieć... taki na przykład Pierd Chaosu. Fajna rzecz, w godzinę można przebyć tyle co dwa dni piechotą, ale co z tego, kiej wtedy poruszać się można tylko w linii prostej. A skąd mam wiedzieć czy po drodze nie wyskoczy jakaś wieża, drzewo czy góra? Młodym jeszcze i nie mogę sobie pozwolić, abym nabił się na jakiegoś świerka. Wy kobiety, nie znacie tego bólu. A na to dotąd nie wynaleziono ani skutecznego zaklęcia, ani lekarstwa. Ale dość o tym...
(...)

Pod przykrywką trzeciej części przygód rycerza Grembambiera ponownie zajmiemy się edycją plików tekstowych zmieniających parametry w grze. Tym razem przedstawiamy propozycje Jolly Jokera (e-mail: Ch.Jentzsch@t-online.de) przedstawioną w portalu Portals of Might and Magic.


Tym razem zmiany odnoszą się nie tylko do zaklęć (plik sptraits.txt), ale także do parametrów stworzeń (crtraits.txt), bohaterów na starcie (hotraits.txt), szansach otrzymywania drugorzędnych umiejętności (hctraits.txt) oraz kosztów budynków w miastach (building.txt).
Po więcej informacji zapraszamy tutaj...

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Dwa te same artefakty zwiększające Łucznictwo nie kumulują się.