Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Druga część wywiadu z producentem Heroes of Might and Magic V

14 grudnia 2003 / Heroes V / autor Geomanta Ururam Tururam

Gierojskij Ugałok opublikował kolejny wywiad z MuadDibem. Oto, co możemy się z niego dowiedzieć:
- Ogólny odbiór zaprezentowanych obrazków przez społeczność graczy jest pozytywny. Najwięcej zastrzeżeń maja gracze z Rosji. Najmniej do gustu graczy przypadł archanioł i jego miecz (podobnie było i u nas!), wszędzie wysuwane były zarzuty o mangowość.
- Owe zarzuty o podobieństwa do anime czy mangi są jednak przez MuadDiba odpierane. Fakt, grafika w Heroes V będzie miała inny styl niż poprzednie, oparty głównie na nowoczesnych komiksach, ale przede wszystkim europejskich.
- Engine graficzny Piątki będzie umożliwiał zoom (przybliżanie/oddalanie), zmienny stopień szczegółowości oraz - wedle słów Fabrycego - nie powinien odebrać wiele tym, co przywykli do dawnego wyglądu gier z tej serii. Wymagania systemowe już teraz ponoć nie są wygórowane, a gra ma się pojawić (prawdopodobnie!) w 2005 roku, więc problemów sprzętowych być nie powinno.
- Prace trwają od półtora miesiąca i dotyczą jak dotąd głównie spraw koncepcyjnych.
- Sugestie pochodzące od środowisk graczy są czytane i brane pod rozwagę.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Magowie nie otrzymują kary za strzelanie przez mury.