Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Jeszcze jedna porcja wczesnych informacji o H5!

18 listopada 2003 / Heroes V / autor Geomanta Ururam Tururam

Fabrice Cambounet zarejestrował się na forum Heroes Round Table (dział Celestial Heavens) jako MuadDib.
Oto jego wypowiedź:

Hi everyone
I was a bit surprised to see my mail answer spread everywhere on the net, the heroes community is acting a lot quicker than I thought :)
Ok here is a very first post here, to confirm what I was saying then : a large part of my work as producer, helped in this respect by Thomas, will be to listen to the fans. This is a long running serie, with many people eager to see what's coming next (me included). Of course all ideas, most of them being opposed to each other, can not be included, but to make the best possible game, all are welcome !
While I'm around, a few more answers to the thread. The goal I was set by Ubisoft is indeed to improve a lot on the series, even at the risk of altering the gameplay. Start modelling these voodoo dolls for curses :)
Another point is that Heroes' Corner was simply the first to reach me. The mail bounced quite a few days in Ubi before getting to me, that doesnt mean I was ignoring everyone else. The project is *really* in its early stage.
The project hasnt been officially announced :) But I had about ten fan and community mails when coming back to the office today :)
Regarding this last point, too many mails will not help that much. This is where websites like this one have the opportunity to compile ideas and select them before sending them over. They would receive much more attention this way. And save some email stamps :)
That's about it for now !

W tłumaczeniu:

Witajcie!
Zdziwiło mnie, jak szybko moja odpowiedź rozprzestrzeniła się po sieci, społeczność herosowa działa szybciej niż się spodziewałem.
To moja pierwsza tu wypowiedź, potwierdzająca, że istotnie, dużą część moich obowiązków jako kierownika produkcji będzie zbieranie opinii fanów. Wspomagany tu bedę przez Thomasa. Herosi to seria z tradycją, wielu czeka niecierpliwie na jej kolejną odsłonę (nie wyłączając mnie!). Jesteśmy otwarci na wszystkie idee. Pewnie wiele z nich bedzie ze sobą sprzecznych, więc nie będzie się dało ich naraz zaimplementować, ale by zrobić najlepszą możliwą gre, trzeba rozważyć wszystkie.
Przy okazji podam kilka drobnych wiadomości: Zadanie jakie postawił mi Ubisoft, to znaczne ulepszenie gry, nawet za cene zmiany jej mechaniki. W razie czego przygotujcie lalki wudu do miotania klątw.
Odpowiedziałem najpierw Heroic Cornerowi, bo to ich list jako pierwszy do mnie dotarł. Nie zamierzam ignorować nikogo! Sam projekt jest w bardzo wczesnej fazie produkcji.
Projekt nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony. Ale, gdy dziś przyszedłem do pracy, zastałem z dziesięć listów od fanów i ich wspólnot.
Skoro jesteśmy przy listach - zbyt wiele maili raczej nie służy płynności komunikacji. Tu właśnie widzę miejsce serwisów poświęconym Herosom: by kompilowały i prowadziły selekcję pomysłów rodzących się w społeczności, a następnie przesyłały je nam we wstępnie uporządkowanej formie. Dzięki temu skupią one na siebie większą uwagę. A jaka to oszczędność na znaczkach emailowych!

Pojawienie się F.C. alias MuadDiba na forum zostało - co nie dziwi - entuzjastycznie przyjęte. "Za czasów 3DO" takie rzeczy się nie zdarzały.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jednostek naturalnie wolnostojących na planszy może być maksymalnie 4000 (legion).