Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

(P)Oczaruj mnie, Rycerzu! - część I

11 października 2003 / autor Eremita Avatar

Karczma była niepozorna...
Zaledwie dwie izby przedzielone ciasną sienią. Po lewej stronie od wejścia znajdowały się drewniane drzwi z wysokim progiem i nisko zawieszoną framugą. Wchodziło się przez nie do części przeznaczonej dla kupców, szlachty i co znakomitszych rycerzy. Ławy stały mocne, dębowe. A i oberżysta lubił tu zaglądać. Chociaż było więcej roboty przy duszeniu prosiaków z cebulką dla wybrzydzających klientów ale przynajmniej cięższy grosz skapywał przy tym do fartucha. Karczmarz kazał sobie drogo płacić za swoje usługi kulinarne. Inna sprawa, że w swojej dziedzinie był niezrównany...

W pierwszej części zabawy z zaklęciami przedstawiamy plik, który modyfikuje różne wartości czarów rzucanych w grze.
Więcej na ten temat poczytać można tutaj.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Wielkie dżinny rzucą czar "Pogromca" tylko jeśli walczą przeciw smokom, hydrom, behemotom, aniołom i diabłom.